Show simple item record

dc.contributor.authorBüyükdoğan, Birol
dc.date.accessioned2020-01-17T08:48:58Z
dc.date.available2020-01-17T08:48:58Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.isbn978-605-344-129-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12498/1648
dc.description.abstractYüzyılın ikinci yarısından itibaren küresel anlamda artan rekabet, dünya ekonomisindeki finansal gelişmeler ve ilerleyen teknoloji işletmeleri dışa açılmaya, yenilik yapmaya ve teknoloji geliştirmeye zorlamış, özellikle son 10 yıl içinde iş dünyasında bilişim teknolojilerine bağlı önemli bir dönüşüm yaşanmıştır. Yine bu dönemde büyük hiyerarşik örgütlerin özellikle değişime zamanında tepki verememesinden dolayı daha esnek yapılar oluşturmaya çalıştıkları gözlenmiştir. Büyük işletmeler, küçük işletmelerin sahip olduğu avantajlardan yararlanmak üzere kendi örgütlerini küçülterek, hareket kabiliyetine sahip küçük ve esnek birimler halinde yeniden yapılanmaya giderek değişime ayak uydurmaya çalışmışlardır (Akın, 2001: 9).en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherGazi Kitabevien_US
dc.subjectBütünleşik Pazarlamaen_US
dc.subjectHalkla İlişkileren_US
dc.subjectBütünleşik Pazarlama İletişimien_US
dc.titleYeni Ekonomi ve Bütünleşik Pazarlama İletişimien_US
dc.typeBook chapteren_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record