Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 1 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Filtreler
Bulunan: 1 Adet 0.001 sn
İlgili Araştırmacılar [1]
Tam Metin [1]
Yayın Türü [1]
Yazar/lar [1]
Atıf Dizini [1]
Konu Başlıkları [1]
Yayıncı [1]
Yayın Tarihi [1]
Yayın Dili [1]
Dr. Öğr. Üyesi Hasan GedikKTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/SİGORTACILIK VE SOSYAL GÜVENLİK BÖLÜMÜ/SİGORTACILIK VE SOSYAL GÜVENLİK PR. (TAM BURSLU)/
Erişime Açık

Hizmetlerin Pazarlanmasında Hizmet Kalitesinin Önemi

GEDİK, Hasan

İÇİNDEKİLER 1-Hizmet ve Hizmetlerin Özellikleri 2-Hizmet Pazarlaması 3-Hizmetlerde Talep Ve Kapasite Yönetimi 4-Hizmet Kalitesi 5-Sağlık Hizmetleri Pazarlaması 6-Emlak Hizmetleri Pazarlaması 7-Eğitim Hizmetleri Pazarlaması

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms