Sınıf öğretmenlerinin görsel sanatlar dersi programının uygulanmasında karşılaşılan sorunlara ilişkin görüşleri ve çözüm önerileri

Bu araştırma sınıf öğretmenlerinin, görsel sanatlar dersi programının uygulanmasında karşılaşılan sorunlara ilişkin görüşleri ve çözüm önerilerini değerlendirme amacı ile yapılmıştır. Araştırma verileri öğretmen görüşlerinin etkin biçimde ortaya konması amacıyla nitel araştırma yöntemlerinden yarı yapılandırılmış görüşme yoluyla toplanmıştır. Araştırmada tarama modelinden faydalanılarak Afyonkarahisar ilinde 22 sınıf öğretmeni ile gerçekleştirilmiştir. Verilerin çözümlenmesinde betimsel çözümleme tekniği kullanılmış ve elde edilen bilgiler sayısallaştırılmıştır. Araştırma sonucunda bulgulara dayalı olarak öğretmenlerin görsel sanatlar dersinde karşılaşılan sorunlara ilişkin görüşleri ortaya konularak sonuç ve öneriler sunulmuştur.

  • Koleksiyonlar
Erişime Açık
Görüntülenme
16
22.03.2024 tarihinden bu yana
İndirme
1
22.03.2024 tarihinden bu yana
Son Erişim Tarihi
25 Nisan 2024 06:52
Google Kontrol
Tıklayınız
Tam Metin
Tam Metin İndirmek için tıklayın Ön izleme
Detaylı Görünüm
Eser Adı
(dc.title)
Sınıf öğretmenlerinin görsel sanatlar dersi programının uygulanmasında karşılaşılan sorunlara ilişkin görüşleri ve çözüm önerileri
Yayın Türü
(dc.type)
Diğer
Yazar/lar
(dc.contributor.author)
KAHRAMAN, Ayşe Derya
Atıf Dizini
(dc.source.database)
TRDizin
Konu Başlıkları
(dc.subject)
Eğitim
Konu Başlıkları
(dc.subject)
Sanat Eğitim
Konu Başlıkları
(dc.subject)
Görsel Sanatlar
Yayın Tarihi
(dc.date.issued)
2014
Kayıt Giriş Tarihi
(dc.date.accessioned)
2020-08-07T13:20:35Z
Açık Erişim tarihi
(dc.date.available)
2020-08-07T13:20:35Z
Kaynak
(dc.source)
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
ISSN
(dc.identifier.issn)
1303-0493
Özet
(dc.description.abstract)
Bu araştırma sınıf öğretmenlerinin, görsel sanatlar dersi programının uygulanmasında karşılaşılan sorunlara ilişkin görüşleri ve çözüm önerilerini değerlendirme amacı ile yapılmıştır. Araştırma verileri öğretmen görüşlerinin etkin biçimde ortaya konması amacıyla nitel araştırma yöntemlerinden yarı yapılandırılmış görüşme yoluyla toplanmıştır. Araştırmada tarama modelinden faydalanılarak Afyonkarahisar ilinde 22 sınıf öğretmeni ile gerçekleştirilmiştir. Verilerin çözümlenmesinde betimsel çözümleme tekniği kullanılmış ve elde edilen bilgiler sayısallaştırılmıştır. Araştırma sonucunda bulgulara dayalı olarak öğretmenlerin görsel sanatlar dersinde karşılaşılan sorunlara ilişkin görüşleri ortaya konularak sonuç ve öneriler sunulmuştur.
Tek Biçim Adres
(dc.identifier.uri)
http://hdl.handle.net/20.500.12498/3260
Analizler
Yayın Görüntülenme
Yayın Görüntülenme
Erişilen ülkeler
Erişilen şehirler
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms