Facebook’ta Bulunma Amacı ve Facebook Reklamlarına Duyulan İlgi Arasındaki İlişki

Bu araştırmada Facebook’ta bulunma amaçları ile Facebook reklamlarına duyulan ilgi arasında bir ilişki olup olmadığı ölçülmüştür. Bu amaçla internet üzerinden 283 kişiye anket uygulanmıştır. Araştırmanın bulguları Facebook’ta bulunma amaçları olarak tanımlanan “sosyal arama” ve “sosyal tarama” değişkenleriyle Facebook reklamlarına duyulan ilgi arasında anlamlı ilişkiler olduğunu destekler niteliktedir.

Erişime Açık
Görüntülenme
4
22.03.2024 tarihinden bu yana
İndirme
1
22.03.2024 tarihinden bu yana
Son Erişim Tarihi
26 Nisan 2024 06:17
Google Kontrol
Tıklayınız
Tam Metin
Tam Metin İndirmek için tıklayın Ön izleme
Detaylı Görünüm
Eser Adı
(dc.title)
Facebook’ta Bulunma Amacı ve Facebook Reklamlarına Duyulan İlgi Arasındaki İlişki
Yayın Türü
(dc.type)
Makale
Yazar/lar
(dc.contributor.author)
TORLAK, Ömer
Yazar/lar
(dc.contributor.author)
AY, Ufuk
DOI Numarası
(dc.identifier.doi)
https://doi.org/10.18037/ausbd.76064
Atıf Dizini
(dc.source.database)
Diğer
Konu Başlıkları
(dc.subject)
Research Subject Categories
Konu Başlıkları
(dc.subject)
Business Studies
Konu Başlıkları
(dc.subject)
Business and Economics
Konu Başlıkları
(dc.subject)
Social Sciences
Yayın Tarihi
(dc.date.issued)
2014
Kayıt Giriş Tarihi
(dc.date.accessioned)
2019-07-09T13:00:11Z
Açık Erişim tarihi
(dc.date.available)
2019-07-09T13:00:11Z
Atıf için Künye
(dc.identifier.citation)
Torlak, Ö., & Ay, U. (2014). Facebook'ta Bulunma Amacı ve Facebook Reklamlarına Duyulan İlgi Arasındaki İlişki. Anadolu University Journal of Social Sciences, 14(4).
Açıklama
(dc.description)
Bu makale facebook reklamları ile alakalıdır.
Özet
(dc.description.abstract)
Bu araştırmada Facebook’ta bulunma amaçları ile Facebook reklamlarına duyulan ilgi arasında bir ilişki olup olmadığı ölçülmüştür. Bu amaçla internet üzerinden 283 kişiye anket uygulanmıştır. Araştırmanın bulguları Facebook’ta bulunma amaçları olarak tanımlanan “sosyal arama” ve “sosyal tarama” değişkenleriyle Facebook reklamlarına duyulan ilgi arasında anlamlı ilişkiler olduğunu destekler niteliktedir.
Yayın Dili
(dc.language.iso)
other
Tek Biçim Adres
(dc.identifier.uri)
https://hdl.handle.net/20.500.12498/885
Analizler
Yayın Görüntülenme
Yayın Görüntülenme
Erişilen ülkeler
Erişilen şehirler
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms