Show simple item record

dc.contributor.authorASLAN, ŞEBNEM
dc.contributor.authorAKARÇAY ULUTAŞ, DEMET
dc.contributor.authorGÜZEL, ŞERİFE
dc.contributor.authorUYAR, SEDA
dc.date.accessioned2019-07-10T05:52:30Z
dc.date.available2019-07-10T05:52:30Z
dc.date.issued2015-01
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12498/955
dc.description.abstractÇalışmada sağlık sektöründe öğrenen kültür ve bilgi yönetim memnuniyet ilişkisi araştırılmıştır. Bu çalışmada ayrıca sağlık çalışanlarının görev çeşitliliği hakkındaki görüşleri araştırılmıştır. Araştırma Türkiye’nin Konya ilinde 4 büyük hastanede 290 sağlık çalışanıyla gerçekleştirilmiştir. Araştırmada Wood‘un (2005) Bilgi yönetim tatmini ölçeği “Knowledge management satisfaction scale”, ana kaynağını Daft ve Macintosh’un (1981) oluşturduğu Wood‘un (2005) çalışmasından alınan görev çeşitliliği ölçeği “task variety scale” ve ana kaynağını Marsick ve Watkins (2003) çalışmasından alınan Wood‘un (2005) Öğrenen kültür “Learning Culture” ölçeklerinden yararlanılmıştır. Araştırmanın sonucunda sağlık çalışanlarında öğrenen kültür, bilgi yönetim memnuniyetini pozitif yönde etkilemektedir. Sağlık çalışanları meslekleriyle ilgili işlerinin rutin iş olmadığı yönünde görüş bildirmişlerdir.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherSelcuk Üniversitesi Akşehir Meslek Yüksekokulu Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.subjectBilgi Yönetim Tatmini, İş Çeşitliliği, Öğrenen Kültür ve Sağlık Yönetimien_US
dc.titleSağlık Çalışanlarında Öğrenen Kültür Bilgi Yönetim Tatmini ve Görev Çeşitliliğien_US
dc.typeArticleen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record