Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 3 Adet 0.011 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Erişime Açık

Kamu hizmetlerinin yeniden yapılandırılması sürecinde vatandaş-kamu görevlisi ilişkisinde yaşanan değişim: Konya SGK örneği / Changing relationship between citizens and public officials during public services reform process: Konya SGK sample

ÇEŞMECİ, Pinar Nesrin

Dünyada ve ülkemizde 1980 sonrası dönemde görülmeye başlanan kamu yönetiminde reform çabaları gün geçtikçe yaygınlaşmaktadır. Ekonomik, sosyal ve kültürel birçok sebebi bulunan kamu yönetiminde reform hareketlerinin kamuda verimliliğin arttırılması başta olmak üzere pek çok amacı bulunmaktadır. Yeni kamu yönetimi yaklaşımı geleneksel kamu yönetimi anlayışının merkezi, hiyerarşik ve katı yapısının günümüz çevre koşullarına ayak uyduramamasından dolayı ortaya çıkmıştır. 20. yüzyılın son çeyreğinde küreselleşme, bilgi toplumu ve neoliberalizm gibi kavramların popülerlik kazanması sonucunda gelene ...Daha fazlası

Erişime Açık

Belediye hastanelerinden hizmet alan vatandaşların memnuniyetinin ölçülmesi: Konya ili Büyükşehir Belediye Hastanesi üzerine bir inceleme / Satisfaction measurment of the citizens who take health care from the hospitals of municipalities: A research in the province of Konya for Büyükşehi̇r Beledi̇ye Hospital

ÇANKAYA, Zafer

Yerel yönetimlerde başarılı olmanın, başta kalmanın yolu hizmet üretmekten ve üretilen hizmeti kaliteli bir şekilde halka arz etmekten geçmektedir. Bu çalışmanın amacı Konya Büyükşehir Belediyesi'nin hastane hizmetlerinden teşhis ve tedavi alan vatandaşların memnuniyetini ölçmektir. Çalışmada detaylı bir literatür çalışması yapılmıştır. Literatür çalışmasında; hizmet kavramı, belediye hizmetleri, belediye hizmetlerinde kalite, müşteri (hasta) memnuniyeti konularına yer verilmiştir. Klinik ve poliklinik hizmeti alan 201 hasta üzerinde anket uygulanmıştır. 131 geçerli anket Sağlık Kurumlarında T ...Daha fazlası

Erişime Açık

The Impact Of Service Quality And Public Relation On Patient Satisfaction In Hospitals

BÜYÜKDOĞAN, Birol | GEDİK, Hasan | DERELİ, Yüksel | TANYELİ, Ömer

Service quality and customer satisfaction is a subject of public relation and marketing communication. This research was made in order to evaluate the level of satisfaction of patients who receive treatment at Cardiovascular Surgery Service of Konya Meram Medical Faculty Hospital, regarding the services provided in the hospital, and increase quality of the services provided. As a cross-sectional research, it was made with questionnaire technique between April 2014 and October 2015, including 298 patients who received inpatient treatment and were discharged from the hospital. 51% of the partici ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms