Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 11 Adet 0.000 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Erişime Açık

Eğitim hizmetlerinin pazarlanmasında hizmet kalitesinin ölçümü: Konya'da bulunan kamu ve vakıf üniversiteleri üzerine ampirik bir araştırma / Evaluation of service quality in the marketing of education services; an empirical survey over the public and private universities in Konya

AYDIN, Orhan

Toplumun üniversitelerden beklentisi, kaliteli eğitim hizmetlerinin sunulmasıdır. Müşterilerin tatmin haritasının çıkartılarak, kaliteli eğitim hizmeti sunulması, üniversite yönetimlerinin hizmet kalitesine bağlıdır. Konya'da bulunan dört üniversite esas alınarak hizmet algısının ölçümlenmesi; Üniversite yönetimlerinin planlama, organizasyon, hizmet üretimi, uygulama, ölçme ve değerlendirme performansları konusunda ipucu verecektir. Araştırma, eğitim hizmetlerinin pazarlanması, müşteri memnuniyeti ve eğitim hizmet kalitesi ölçümünü esas alan bir bakış açısı ile yürütülmüştür. Çalışma, öğrencil ...Daha fazlası

Erişime Açık

Elektronik pazaryerlerinde hizmet kalitesi; emlak pazarlaması üzerine bir çalışma / Service quality in elektronic marketplaces; research on real estate marketing

ETLİOĞLU, Mehmet

Günümüzde insanların kiralık ya da satılık emlak ararken başvurdukları ilk kaynak e-ticaret siteleridir. Bireysel kullanıcılar ve emlak komisyoncularına hizmet veren e-ticaret şirketlerinin, müşterilerinin beklentilerine cevap verebilmeleri, müşteri memnuniyeti ve müşteri bağlılığı sağlayabilmeleri büyük önem taşımaktadır. Çalışma, öncelikle bu sektörde faaliyet gösteren e-ticaret şirketlerinin müşterilerin e-hizmet kalite beklentilerine yönelik strateji geliştirmelerine ve emlak komisyoncularının e-hizmet kalitesi ile ilgili değerlendirmeleri açısından önem arz etmektedir. Bu araştırma, Konya ...Daha fazlası

Erişime Açık

Türkiye'de ihracatın teşvik ve geliştirilmesi araçlarından faydalanan işletmeler ile faydalanmayan işletmeler arasındaki ihracat performansının karşılaştırılması : Konya'da imalat sektöründe ampirik bir çalışma / The comparison of export performances of the companies in Turkey that benefit from the export incentives and development tools and that do not benefit from these tools: An empirical study in the manufacturing sector in Konya

YALÇIN, Gülşah

İçinde bulunduğumuz zaman dilimi ile dışa açık büyümenin ve küreselleşmenin gereği olarak ihracat gelişmektedir. Gelişmeye bağlı olarak işletmelerinde her geçen gün kendilerini yenilemeleri ve bu gelişime ayak uydurmalarını gerektirmektedir. İhracatı etkileyen birçok faktör vardır ve ihracat teşviklerde bunlardan birisidir. İhracat teşvikleri ülkemiz gibi ihracata dayalı büyüme modelini benimsemiş ülke ekonomileri için vazgeçilmez bir olgu olarak karşımıza çıkmaktadır. Bu çalışmada; Konya'da imalat sektöründe faaliyet gösteren ihracatçı işletmelerde ihracatın teşvik ve geliştirilmesi araçların ...Daha fazlası

Erişime Açık

Çok katlı pazarlama sistemlerinde distribütörlerin başarısı ve iş tatmininde etken olan faktörlerin incelenmesi üzerine bir araştırma / A research on the examination of the factors effecting the success and the work satisfaction of distributors in multilevel marketing systems

ULUÇAM, Şemseddin

Günümüz dünyasında, insan nüfusunun artması, teknolojinin insan hayatına daha fazla girmiş olması, yoğun tempoda seyreden iş yaşamı gibi etkenlerle birlikte kadınların çalışma hayatında daha aktif rol alması, şehirlerin kalabalıklığı ve trafik sorunu; insanların daha kolay, az maliyetli ve alternatif pazarlama yollarına olan ihtiyacını artırmıştır.,Doğrudan pazarlamanın yönelimlerinden olan ve dünyada son yıllarda birçok şirket tarafından başarıyla uygulanan çok katlı pazarlama sistemi, alternatif alışveriş isteyen, zaman sorunu yaşayan, nitelikli ürün talep eden tüketiciler için faydalı çözüm ...Daha fazlası

Erişime Açık

KOBİ'lerde kümelenme suretiyle etkinliğin artırılması ve alınacak önlemler, Konya örneği / In SMEs increasing the effectiveness by clustering and actions to be taken: The sample Konya

BALTACI, Recep

Son dönemlerde aynı sektördeki işletmelerin coğrafi yakınlığının sağlayacağı avantajlar, birçok araştırmanın konusu olmuştur. Dünyadaki küme örnekleri, aynı sektördeki işletmeler ile kurum/kuruluşlar arasındaki organize işbirliğinin rekabet gücü artışı, inovasyon yeteneğinde artış, teknoloji ve bilginin hızlı yayılımı, yeni girişim ve istihdamın artması gibi artı değerler sağladığını ortaya koymaktadır. Gelişmiş ülkeler başta olmak üzere tüm dünya ülkeleri, söz konusu artı değerler nedeniyle kümelenme politikaları uygulamaya başlamıştır. Bu çalışmada öncelikle kümelenme kavramı ve gelişimi ele ...Daha fazlası

Erişime Açık

Nitelikli işgücünün işletmelerin rekabet gücü üzerindeki etkisi ve Konya otomotiv yan sanayi örneği / Effect of skilled labor force on the competitive power of business enterprise and example Konya automotive supply industry

ATİKER, Mustafa

Bu çalışmanın konusunu nitelikli işgücünün işletmelerin rekabet gücü üzerinde oluşturduğu etki düzeyinin incelenmesi oluşturmaktadır. Çalışmada nitelikli işgücü kavramı tüm yönleriyle incelenerek, işletmelerin rekabet gücü üzerinde sahip olduğu önemin ortaya koyulması amaçlanmıştır. Bu kapsamda çalışmada nitelikli işgücü açısından Türkiye'de yaşanmakta olan sorunlar tespit edilerek, bu sorunlara ilişkin çözüm önerileri sunulmaya çalışılmıştır. Araştırmada veri toplama yöntemi olarak nitel veri toplama tekniği olan derinlemesine mülakat yönteminden yararlanılmıştır. Görüşmeler 02 Haziran 2014 – ...Daha fazlası

Erişime Açık

Sosyal medyada kullanılan reklamların tüketicilerin satın alma davranışlarına etkisi / The effects of advertisements used in social media on consumers' purchasing behaviours

CANLI, Mehmet

Sosyal medya son birkaç yıldır internet reklamcılığının en fazla yoğunlaştığı sanal platform olmuştur. Facebook, Twitter bu konuda çok etkili şekilde kullanılmaktadır. Böyle olunca da tüketici davranışlarının yeni bir başlık altında incelenmesi ihtiyacı doğmuştur. O da sosyal medya reklamının etkileri konusudur. Tüketici davranışları birçok faktörden etkilenir. Geleneksel reklam anlayışındaki etkileri üzerindeyse çok fazla çalışma yapılmıştır. Ancak sosyal medya simetrik etki denilen, yani geri beslemesinde çoklu ortamdan faydalanma imkanına sahip farklı bir mecradır. Daha değişik açılardan in ...Daha fazlası

Erişime Açık

Otel işletmelerinde pazarlama stratejilerinin oluşturulması ve uygulanması süreci: Konya örneği / The process of the organization and i̇mplementation of the marketing strategies at the hotel business: The case of Konya region

ÇALIK, Ülkü

Değişen müşteri beklentilerine zamanında cevap verebilmek ve rakiplerinden farklı yönlerini göstererek tercih edilen olmak, otel işletmelerinin gelecek planlamalarındaki en önemli başarı ölçütlerindendir. Bu yönüyle otel işletmeleri için sundukları hizmetlerdeki pazarlama stratejileri hayati bir önem taşımaktadır. Otel işletmeleri artan rekabet ortamına dayalı olarak pazarlama çalışmalarında stratejiler geliştirmek zorundadırlar. Bu doğrultuda çalışmada, Konya ili merkezinde faaliyet gösteren otel işletmelerinin pazarlama stratejilerini oluşturma ve uygulama süreçlerini tespit ederek, pazarlam ...Daha fazlası

Erişime Açık

Uluslararası pazarlamada rekabet istihbaratı temelli keşifsel pazar araştırması ve uygulamalı bir model önerisi / Exploratory marketing research based on competitive intelligence and a practical model suggestion in international marketing

ALTUNOK, Mahmut

Uluslararası pazarlarda işletmeler etkin rol oynamak için bilgiye ihtiyaç duyarlar. Sağlanan bu bilgi ile ancak günümüzün yoğun rekabet ortamında stratejik gelişme sağlayabilir ve rekabetçi avantaj kazanabilirler. Bilgi akışı ve uygulama arasında bir köprü vazifesi gören Rekabet İstihbaratı yaklaşımından faydalanabilirler. Uluslararası pazarlamada işletmeler rakipleri hakkında stratejik bilgileri etkin bir şekilde toplamak ve bunu stratejik avantaja dönüştürmek zorundadır. Bu kapsamda Rekabet İstihbaratı ile sağlanan bilgiler yol gösterici niteliğe sahiptir. İstihbarat kavramı sadece devlet po ...Daha fazlası

Erişime Açık

Biçimsel örgütlerde iş tatmini ve örgütsel bağlılık üzerine bir araştırma: Aras Kargo örneği / A study on job sati̇sfacti̇on and organi̇zati̇onal commi̇tment i̇n formal organi̇zati̇ons: Aras Cargo example

ÇAKMAK DANIŞMAN, Başak

Bu çalışmanın amacı biçimsel örgütlerde iş tatmini ve örgüte bağlılığın çalışanlar ve işletmeler üzerinde oluşturduğu etki düzeyinin incelenmesi oluşturmaktadır. Çalışmada örgütlerdeki iş tatmini ve örgüte bağlılıkları tüm yönleriyle incelenerek işletmelerin; iş tatmini ve örgüte bağlılığını çalışanlar ve örgütler için önemini ortaya koyması amaçlanmıştır. Bu kapsamda çalışmada iş tatmini ve örgütsel bağlılık açısından Aras Kargo örneği alınarak, örgütlerde yaşanmakta olan sorunlar kesitsel bir çalışmayla tespit edilmeye ve bu sorunlara ilişkin çözüm önerileri sunulmaya çalışılmıştır. Araştırm ...Daha fazlası

Erişime Açık

Aile şirketlerinde kurumsallaşma süreci ve yönetimi Konya ilinde bir araştırma / Process and management of institutionalization in family - owned companies a research in Konya

KOYUNCU, Hasan

Küreselleşme ile birlikte uluslararası platformda ticaret hızla artmış ve piyasalarda yoğun bir rekabet ortamı oluşmuştur. Bu durumda aile şirketlerin kendileri yoğun rekabete hazırlamalarını hızlandırmıştır. Aile şirketleri ülke ekonomisinin büyümesinde önemli katkı sağlayan kuruluşlardır. Kurumsallaşma süreci, aile şirketlerinin varlıklarını bir sonraki nesillere başarılı bir şekilde aktarabilmeleri ve günümüz rekabet ortamında ayakta kalabilmeleri açısından gerekli ve önemli bir süreçtir. Bu çalışmada temel amaç aile şirketlerinde kurumsallaşma düzeyi ile sürecinin, incelenmesi oluşturmakta ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms