- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır. - İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Dr. Öğr. Üyesi Ufuk AyKTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK PR. (İNGİLİZCE) (TAM BURSLU)/
Bu araştırmada Facebook’ta bulunma amaçları ile Facebook reklamlarına duyulan ilgi arasında bir ilişki olup olmadığı ölçülmüştür. Bu amaçla internet üzerinden 283 kişiye anket uygulanmıştır. Araştırmanın bulguları Facebook’ta bulunma amaçları olarak tanımlanan “sosyal arama” ve “sosyal tarama” değişkenleriyle Facebook reklamlarına duyulan ilgi arasında anlamlı ilişkiler olduğunu destekler niteliktedir.
Anahtar kelimeler: materyalizm, sosyal kıyaslama, aile iletişimi, arkadaş iletişimi 1.Giriş Materyalizm genel anlamı ile tüketicinin dünya malına atfettiği önem olarak tanımlanabilir. Materyalizmin en üst seviyesinde, böyle metaların bireyin yaşamında merkezi bir konum işgal ettiği ve onun için en büyük tatmin yahut tatminsizlik kaynağı olduğuna inanılır (Belk,1984). Belk (1985) materyalizmi; sahip olma, cömert olmama, kıskanma (imrenme) gibi kişisel özelliklerle ilişkilendirmektedir. Tüketim ve dolayısıyla materyalizm sadece yetişkinleri kapsamaz. Geleceğin potansiyel tüketicileri olarak genç ...Daha fazlası
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.