Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 2 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Erişime Açık

Ebeveynlerin Çocuklarını İhmal Etmeleriyle İlgili Tutumlarının Çocukların Çizdikleri Resimlere Yansımasının Değerlendirilmesi

AÇÖLDÜM, Tuğba

Bu araştırmanın temel amacı; ebeveynlerin çocuklarını ihmal etmeleriyle ilgili tutumlarının çocukların çizdikleri resimlere yansımasının değerlendirilmesidir. Bu temel amaç doğrultusunda çocukların demografik değişkenleri ile ebeveyn ihmali arasındaki ilişki değerlendirilmiş, aynı zamanda çocukların akademik başarı durumları ve genel ihmal görüntülerinin öğretmenler tarafından sözel değerlendirilmesi sağlanmıştır. Çocuklara Çok Boyutlu İhmalkâr Davranış Ölçeği uygulanarak, çocukların kendi anne ve babalarının ihmal davranışlarını algılamaları incelenmiştir. Bu araştırma karma araştırma yöntemi ...Daha fazlası

Erişime Açık

İlkokul Dönemindeki Çocukların Eleştirel Düşünme Eğilimleri İle Çocuk Hakları Konusundaki Bilinç Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

BİLGİN, Ayşe Sena

Bu çalışma, ilkokul 3. ve 4.üncü sınıfta öğrenim gören çocukların eleştirel düşünme eğilimleri ile çocuk hakları konusundaki bilinç düzeyleri arasındaki ilişkiyi belirlemeye yönelik, ilişkisel tarama modelinde yapılmıştır. Araştırmanın örneklemi, Konya merkez ilçelerinde ilkokul 3. ve 4.üncü sınıfta öğrenim gören, herhangi bir özel gereksinimi bulunmayan çocuklardır. Bu bağlamda araştırmanın örneklemi ‘uygun örnekleme’ yoluyla seçilerek oluşturulmuştur. Veri toplanması sürecinde, çalışma grubuna “Demografik Bilgi Formu”; “Çocuk Hakları Ölçeği” ve “İlkokul Öğrencileri İçin Eleştirel Düşünme Eği ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms