Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 4 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Erişime Açık

Elektronik pazaryerlerinde hizmet kalitesi; emlak pazarlaması üzerine bir çalışma / Service quality in elektronic marketplaces; research on real estate marketing

ETLİOĞLU, Mehmet

Günümüzde insanların kiralık ya da satılık emlak ararken başvurdukları ilk kaynak e-ticaret siteleridir. Bireysel kullanıcılar ve emlak komisyoncularına hizmet veren e-ticaret şirketlerinin, müşterilerinin beklentilerine cevap verebilmeleri, müşteri memnuniyeti ve müşteri bağlılığı sağlayabilmeleri büyük önem taşımaktadır. Çalışma, öncelikle bu sektörde faaliyet gösteren e-ticaret şirketlerinin müşterilerin e-hizmet kalite beklentilerine yönelik strateji geliştirmelerine ve emlak komisyoncularının e-hizmet kalitesi ile ilgili değerlendirmeleri açısından önem arz etmektedir. Bu araştırma, Konya ...Daha fazlası

Erişime Açık

Çok katlı pazarlama sistemlerinde distribütörlerin başarısı ve iş tatmininde etken olan faktörlerin incelenmesi üzerine bir araştırma / A research on the examination of the factors effecting the success and the work satisfaction of distributors in multilevel marketing systems

ULUÇAM, Şemseddin

Günümüz dünyasında, insan nüfusunun artması, teknolojinin insan hayatına daha fazla girmiş olması, yoğun tempoda seyreden iş yaşamı gibi etkenlerle birlikte kadınların çalışma hayatında daha aktif rol alması, şehirlerin kalabalıklığı ve trafik sorunu; insanların daha kolay, az maliyetli ve alternatif pazarlama yollarına olan ihtiyacını artırmıştır.,Doğrudan pazarlamanın yönelimlerinden olan ve dünyada son yıllarda birçok şirket tarafından başarıyla uygulanan çok katlı pazarlama sistemi, alternatif alışveriş isteyen, zaman sorunu yaşayan, nitelikli ürün talep eden tüketiciler için faydalı çözüm ...Daha fazlası

Erişime Açık

Nöropazarlama yaklaşımının tüketici davranışları üzerindeki etkisi: Malatya İnönü Üniversitesi örneği / The impact of neuromarketing on consumer behavior: Malatya Inonu University sample

KESEK, Hayrullah

Küreselleşme ile birlikte teknolojik gelişmelerin hızla yaşandığı dünyada pazarlamaya yeni bir yön kazandıracak yöntemler hızla belirmiştir. Tüketicilere ulaşmak ve onları satın almada hangi faktörlerin etkilediğini anlamak için geleneksel yöntemlerle birlikte tıp alanında kullanılan uygulama ve araştırma teknikleri de kullanılmaya başlanmıştır. Tüketicinin beyanına gerek kalmadan teknoloji ve nörobilimin sağladığı imkanlar tüketici davranışlarının sırlarını çözme imkanı sunmaktadır. Bu açıdan gelecek yıllarda önemi daha da artacağı değerlendirilen nöropazarlama, yeni bir yöntem olarak tüketic ...Daha fazlası

Erişime Açık

İşletmeler açısından sosyal medya pazarlama stratejisinin önemi: Konya ilinde oto alım satım yapan işletmelerde sosyal medya kullanımına yönelik bir araştırma / The importance of social media marketing strategy for enterprises: An investigation on the use of social media in operating sectors who purchased automobile purchases in Konya

ÖNAL, Mustafa

İnternet teknolojilerinin gelişimi ve internet tabanlı sosyal etkileşimlerin etkinlik kazanmasıyla ortaya çıkan sosyal medya, pazarlama iletişimi içerisinde yeni bir elemandır. Sosyal medya araçlarının pazarlamanın tutundurma elemanlarının her biri tarafından kullanılmaya uygun olması, sosyal medyayı bir tutundurma elemanın içerisinde değil yeni bir tutundurma elemanı olarak ele alınmasının daha doğru olacağı kanaatini doğurmaktadır. Sosyal medyayı iyi kullanan markaların uygulamaları ve tüketici kitleleri ile iletişimleri incelendiğinde, tüketici şikâyetlerine çözüm aramaktan ürün tanıtımına, ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms