- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır. - İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
ÇİZMECİOĞLU, Sinan | AKPINAR, Ayhan | ÇALIK, Ahmet
In today’s highly competitive marketplace, continuous improvement efforts are one of the best strategy to improve products, services, or processes. To support continuous improvement, companies continually examine their processes to discover and eliminate problems. The impact of Lean and Green Manufacturing Practices (LGMP) that widely deemed as one of the most disseminated production systems have been showed by several authors. What are the emerging issues in research on lean and green manufacturing practices? What are the most preferred practices in lean and green logistics have on the enviro ...Daha fazlası
ÇALIK, Ahmet | ÇİZMECİOĞLU, Sinan | AKPINAR, Ayhan
Economic contractions, new communication technologies, and new market search have forced companies more outsourcing by shifting its operations geographically to distant countries. Transferring all or part of the logistics activities to the external firm(s) can be defined as outsourcing. Some of the opportunities to add value to companies through outsourcing: supply security, cost reduction, gaining flexibility in the supply chain, shortening average order cycle times, expanding market boundaries. When it is time to select a third-party logistics (3PL) provider for a particular use, companies s ...Daha fazlası
Tüketici davranışlarını ve tüketici eğilimlerini anlamak modern pazarlama çalışmaları açısından son derece önemlidir. Somut nesneler halinde bulunan ürünler hakkında yapılan araştırmalar daha kolay ve yaygınken; soyut olarak algılanan hizmetler hakkında yapılan araştırmalar daha zor ve kısıtlıdır. Ancak bankacılık gibi sektörlerde hizmet pazarlamasının rolü geç de olsa anlaşılmıştır. Günümüzde banka pazarlaması başlığı altında ayrıca çalışılmakta ve uygulanmaktadır. Bu araştırmada tüketicilerin banka seçim kriterleri daha önce literatürde yer alan çalışmalardan yararlanılarak ve uzman görüşler ...Daha fazlası
ÇİZMECİOĞLU, Sinan | AKPINAR, Ayhan | ÇALIK, Ahmet
The automobile industry is a big sector that has experienced some incredible growth technologically every year. Firms use the newest features in the latest models to satisfy the customers. Therefore, there is a fierce struggle to get ahead in terms of competition between companies. But in recent years, the race to prevail as a competition has begun to develop not only with ordinary features in automobiles, but with greater revolution. This development is the fact that the automobiles have become electrically operated. Consequently, automobiles have become electric because of reducing carbon em ...Daha fazlası
Dünya genelinde yaklaşık 2 milyarlık bir tüketici grubunu oluşturan anneler, sosyal medyayı yoğun bir şekilde kullanmaktadır. Çevrimiçi ünlülerden biri olan Instagram anneleri, hedefledikleri bu tüketici grubunun satın alma kararlarını ve ürün ilgilenimlerini önemli ölçüde etkilemektedir. Buna karşın, sosyal medya kullanımı ve ürün ilgilenimi ile ilgili çalışmaların “annelik” bağlamında oldukça nadir olarak araştırıldığı görülmektedir. Instagram annelerinin takipçilerini hedef alan bu çalışmada, sosyal medyadaki gelişmeleri kaçırma korkusu ile ürün ilgilenimi arasındaki ilişkiyi açıklayan meka ...Daha fazlası
FOLLAD, Mirwais | AKPINAR, Ayhan | TİLTAY, Muhammet Ali
Bu çalışmanın amacı, mobil pazarlama literatürüne ayrıntılı bir genel bakış sağlamaktır. Bu amaç doğrultusunda, mobil pazarlama çalışmalarının mevcut durumunun geniş bir görüntüsü verilmekte ve yayınlanan mobil pazarlama makalelerinin sayısı, araştırmaların niteliği ve çalışma alanının nasıl büyüdüğüne dair bir anlayış gösterilmektedir. EBSCOhost, ABI / INFORM, IEEE Xplore, Scopus, ProQuest Central, Wiley Online Library, Emerald Library, JSTOR, Springer Link veri tabanları taranarak elde edilen mobil pazarlama ile ilgili 97 makale içerik analizine tabi tutulmuş ve değerlendirilmiştir. Araştırm ...Daha fazlası
Amaç – Bu araştırmanın amacı,ulusal yazında yer alan, pazarlama disiplini içerisinde yayınlanmış nitel çalışmaların incelenmesidir. İkincil olarak nitel araştırmalarda karşılaşılabilecek sorunlar ile çözümleri irdelenecek ve bu amaç doğrultusunda seçilen makalelerden yararlanılacaktır.Yöntem – Bu kapsamda yalnızca pazarlama odaklı yayınlar yapan beş adet dergi belirlenmiş (PPAD, PATU, TTAD, GİPAD ve SOMI) ve burada yer alan nitel çalışmalar, temaları, desenleri, analiz teknikleri, veri toplama yöntemleri, güvenirliği ve geçerliği gibibaşlıklar çerçevesinde ele alınarak içerik analizine tabi tu ...Daha fazlası
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.