Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 4 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Erişime Açık

Dahilde İşleme Rejimi Uygulamalarının İhracat Performansına Etkisi: Konya İlinde Dahilde İşleme Rejimi Uygulayan Ve Uygulamayan Firmalara Yönelik Bir Araştırma

KÜÇÜKÇOLAK, Gamze

Dünya genelinde tüm ülkelerin ortak hedefi uluslararası pazar alanlarından daha fazla pay alarak gelirlerini artırmaya yöneliktir. Bu sebeple, günümüz dünyasında ülkeler, ihracat oranlarını artırmak için ihracata konu uygulama ve politikalara önem vermektedir. 1996 yılından itibaren Türkiye’de uygulamaya koyulan Dahilde işleme rejimi; ihracat faaliyeti gösteren işletmelere, ihracatını yapacakları malın üretiminde kullanacakları hammadde ve ara malları vergilerden muaf tutularak dünya piyasa fiyatlarından ithalatını yapabilmelerine olanak sağlamaktadır. Bu kapsamda tez çalışmasının ana hedefi, ...Daha fazlası

Erişime Açık

Uluslararası Ticarette Ürün Ve Fiyat Adaptasyonunun İhracat Performansına Etkisi: Konya imalat Sanayinde Bir Uygulama

AKAY, Hatice

Günümüzde küreselleşmenin etkisiyle birlikte ulusal pazarlama, ülke ekonomisinin ve firmaların büyümesi açısından en önemli faktörler arasında görülmektedir. Günümüz rekabet koşullarında firmaların yoğun rekabet ortamında hayatta kalması ve pazar alanını genişletmesi için uluslararası pazarlara açılması gerekmektedir. Fakat, firmaların bu açılımı yaparken uluslararası ve ulusal pazarların farklılıklarını dikkate almaları söz konusudur. Dolayısıyla firmaların belirlemiş olduğu hedef pazarlara göre ürün, fiyat, tutundurma ve dağıtım stratejilerini geliştirmesi gerekmektedir. Bu kapsamda yapılan ...Daha fazlası

Erişime Açık

Markalaşma Kavramının Uluslararası Pazarlama Çerçevesinde İncelenmesi: Ofis Mobilya Sektöründe Bir Uygulama

ŞEKEROĞLU, Seda

Firmalar uluslararasılaşma süreçlerinde rakipleri ile rekabet ederek ayakta kalabilmek için mevcut markalarını global ölçüde geliştirmeye başlamışlardır. Günümüzde ise dünyada hızlı değişimlere bağlı olarak markalaşma düzeyinde oldukça önemli gelişmeler yaşanmaktadır. Ulusal sınırlar ile yetinmeyerek dış pazarlara girmek isteyen firmalar da bütün risklere rağmen fırsatlar çerçevesinde bir yarışa girmektedirler. Firmaların dış pazarlara açılmalarının arkasında ülke dışına hizmet sağlamak, tüketicilerin gereksinimlerine uygun ürün sağlamak ve ülkelerinin kalkınmasına katkıda bulunarak firmanın k ...Daha fazlası

Erişime Açık

Marka Bilinirliğinin İhracat Performansına Etkisi: Konya İlinde Bir Uygulama

SELEK, Ahmet

Günümüzde değişen teknoloji ve artan rekabet ortamı ile birlikte ürünlerin kolay satılması durumu ortadan kalkmıştır. Artık markanın müşterinin zihninde yer etmesini sağlamak ve müşteri sadakati oluşturmak önemli bir hale gelmiştir. İşletmeler için sadece ulusal anlamda marka olmak yeterli gelmemektedir markasını uluslararası anlamda da popüler hale getirmek önem arz etmektedir. İşletmeler ürünlerini uluslararası pazarlara sunmadan önce kendilerinin rekabet edebileceği pazarları seçmeli ve o pazarlarda faaliyet göstererek işletmesinin ihracat performansını artırması gerekmektedir. Bu çalışmamı ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms