Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 1 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Filtreler
Bulunan: 1 Adet 0.001 sn
İlgili Araştırmacılar [1]
Ambargo Durumu [1]
Tam Metin [1]
Yayın Türü [1]
Yazar/lar [1]
Atıf Dizini [1]
Yayıncı [1]
Yayın Tarihi [1]
Yayın Dili [1]
Doç. Dr. Birol BüyükdoğanKTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/İLETİŞİM VE TASARIMI BÖLÜMÜ/İLETİŞİM VE TASARIMI PR. (TAM BURSLU)/
Erişime Açık

Azerbaijan Country Image in Context of International Public Relation: Newspaper Websites

BÜYÜKDOĞAN, Birol

Nowadays the image is everything. People, ideas, products, cities and politicians and countries always use images. With the increase of communication in recent years, the images of the countries have started to change rapidly. Country image can be defined as the feelings, thoughts and attitudes of other people about any other country. The formation of the country’s image is influenced by different elements such as the discourses of the leaders, the quality of the products produced in the country, democratic practices, the level of education of the people, cultural and artistic activities and t ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms