Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 38 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Filtreler
Bulunan: 38 Adet 0.001 sn
Ambargo Durumu [1]
Tam Metin [1]
Yayın Dili [4]
Erişime Açık

Toplumsal Cinsiyet Tutumları ve Gebelerin Kendilerini Algılama Şekilleri Arasındaki İlişki

KARAKOÇ, Hediye | KUL UÇTU, Arzu

Bu araştırma, gebelerin toplumsal cinsiyet rollerine ilişkin tutumları ile kendilerini algılama şekilleri arasındaki ilişkinin incelenmesi amacıyla gerçekleştirilmiştir. Çalışma, web tabanlı tanımlayıcı ve ilişki arayıcı özellikte 257 katılımcıyla yapılmıştır. Araştırma verileri, Tanıtıcı Bilgi Formu ve Gebelerin Kendini Algılama Ölçeği ve Toplumsal Cinsiyet Rolleri Tutum Ölçeği kullanılarak toplanmıştır. Araştırmada gebelerin kendilerini algılama ölçeği annelik algısı alt boyutu puan ortalaması ile yaş, eğitim durumu, çalışma durumu, aile tipi, eşin eğitim durumu, gebelik haftası, doğum öyküs ...Daha fazlası

Erişime Açık

The Effect of the Education Model on the Levels of State/Continuous Anxiety and Self‑Efficacy of Midwifery Students

KARAKOÇ, Hediye | KUL UÇTU, Arzu | BEKMEZCİ, Ebru

Background: In midwifery practice, the education model used for skill acquisition is extremely important for the management of students’ stress, anxiety and self‑efficacy. Innovative practices aim to improve the students’ cognitive, emotional and psychomotor skills, and new research needs to be performed to evaluate the results of such practices. Aims: The present study aimed to evaluate the effects of the education model and clinical practice features, such as practice time, laboratory practice and exam evaluation, on the students’ state and continuous anxiety and self‑efficacy status. Method ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms