Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 1 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Filtreler
Bulunan: 1 Adet 0.001 sn
Ambargo Durumu [1]
Tam Metin [1]
Yayın Türü [1]
Yazar/lar [1]
Atıf Dizini [1]
Tez Danışmanı [1]
Yayın Tarihi [1]
Tez Türü [1]
Yayın Dili [1]
Erişime Açık

Üniversitelerde Kurumsal Tanıtım Faaliyetlerinin Kurum imajının Oluşmasındaki Rolü: Bir Vakıf Üniversitesi Örneği

ÖZDİL, Esma Aybuke

Günümüzde üniversite sayısındaki ciddi artış ve küreselleşmenin bir sonucu olarak en başta vakıf üniversitelerinin hem ulusal hem de uluslararası pazarda rekabet edebilmeleri için; yeterli fiziki alan ve altyapıya sahip olmaları, nitelikli eğitim ve hizmet veren bir üniversite imajı yaratmaları zorunlu hale gelmiştir. Dolayısıyla üniversitelerin mevcut rekabet ortamındaki yerini belirleme ve koruma noktasında, kendi imajına ilişkin dış çevrenin algılama ve beklentilerin tespit edilmesi önem arz etmektedir. Bu çalışma, Türkiye’deki vakıf üniversiteleri tarafından yürütülen tanıtım faaliyetlerin ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms