Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 5 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Arş.Gör. Ayhan AkpınarKTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. (TAM BURSLU)/
Erişime Açık

Online FoMO, Insta-Mom Takibi ve Ürün İlgilenimi Arasındaki İlişkide Sosyal Kıyaslama ve Benlik Saygısının Düzenleyicilik Rollerinin İncelenmesi

AY, Ufuk | AKSOY, Beyza | AKPINAR, Ayhan

Dünya genelinde yaklaşık 2 milyarlık bir tüketici grubunu oluşturan anneler, sosyal medyayı yoğun bir şekilde kullanmaktadır. Çevrimiçi ünlülerden biri olan Instagram anneleri, hedefledikleri bu tüketici grubunun satın alma kararlarını ve ürün ilgilenimlerini önemli ölçüde etkilemektedir. Buna karşın, sosyal medya kullanımı ve ürün ilgilenimi ile ilgili çalışmaların “annelik” bağlamında oldukça nadir olarak araştırıldığı görülmektedir. Instagram annelerinin takipçilerini hedef alan bu çalışmada, sosyal medyadaki gelişmeleri kaçırma korkusu ile ürün ilgilenimi arasındaki ilişkiyi açıklayan meka ...Daha fazlası

Erişime Açık

Ulusal Pazarlama Yazınında Yer Alan Nitel Makalelerin İncelenmesi

TİLTAY, Muhammet Ali | AKPINAR, Ayhan

Amaç – Bu araştırmanın amacı,ulusal yazında yer alan, pazarlama disiplini içerisinde yayınlanmış nitel çalışmaların incelenmesidir. İkincil olarak nitel araştırmalarda karşılaşılabilecek sorunlar ile çözümleri irdelenecek ve bu amaç doğrultusunda seçilen makalelerden yararlanılacaktır.Yöntem – Bu kapsamda yalnızca pazarlama odaklı yayınlar yapan beş adet dergi belirlenmiş (PPAD, PATU, TTAD, GİPAD ve SOMI) ve burada yer alan nitel çalışmalar, temaları, desenleri, analiz teknikleri, veri toplama yöntemleri, güvenirliği ve geçerliği gibibaşlıklar çerçevesinde ele alınarak içerik analizine tabi tu ...Daha fazlası

Erişime Açık

Uluslararası Şirketlerde Halkla İlişkiler

AKPINAR, Ayhan | ÜNÜSAN, Çağatay

Küreselleşme, dünya çapında ekonomik, sosyal ve politik olarak bağımlılıkların artması anlamına gelmektedir. Küreselleşme ticaret, sermaye ve bilgi akışının hiç olmadığı kadar büyük boyutlara ulaşmasıyla hayatın her alanında kendini hissettirmektedir (Altman ve Bastian, 2022; Verčič, Zerfass ve Wiesenberg, 2015). McLuhan, dünyanın medya teknolojileri sayesinde giderek küreselleşerek tek bir pazar yerine dönüşeceği şeklindeki öngörüsünü yaklaşık 50 yıl önce küresel köy kavramıyla tarif etmiştir (McLuhan ve Powers, 1989: ix). Bugün içerisinde bulunduğumuz küresel köyde, insanların iletişim biçim ...Daha fazlası

Erişime Açık

Dersaadet’te Tüketim (1855-1923) Kitap Eleştirisi: Köse, Yavuz (2016).

AKPINAR, Ayhan

Tarih çalışan akademisyenler bir süredir geçmişi çözümlerken yeni bir araç olarak tüketimi kullanmaktadır (Quataert, 2000). Tüketimin modern dünyanın oluşumunda oynadığı merkezi rol (Holt ve Searls, 1994), geçmişteki tüketim örüntülerinin keşfinin çok önemli bir hale gelmesine yol açmıştır. Arzularımız, sahip olma isteğimiz ve kimlik yaratma projelerimiz nedeniyle çeşitli tüketim malları günlük hayatımızın her noktasında bizlere eşlik eder hale gelmiştir (Belk, 2009). Tüketimin sosyal hayat içerisindeki öneminin endüstri devrimi ile başladığı öne sürülse de bazı çalışmalar bu tüketici devrimin ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms