Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 4 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Erişime Açık

Konya’daki Girişimci Kadınların Sosyal Medya Kullanımları Araştırması

SELVİ, Şeyma

Günümüzde yaşanan bilimsel ve teknolojik gelişmeler, internet teknolojilerinin de hızla ilerlemesine sebep olmuştur. Bu gelişmeler neticesinde sosyal medya araçları da hayatımızdaki yerini almıştır. Yaşanan gelişmeler, rekabette de önemli değişikliklere yol açmıştır. Medya ve teknoloji ilerledikçe, girişimciler geleneksel medya araçlarıyla pazarlama yapmakla yetinmemiş, sosyal medya pazarlamasına adım atmıştır. Girişimcilerin pazarlama amacıyla sosyal ağları tercih etmesinin sebepleri ise reklam maliyetinin düşük olması, tüketicilerle doğrudan iletişime geçip sorunlarına hızlı yanıt verebilme, ...Daha fazlası

Erişime Açık

Konaklama İşletmelerinde Dijital Dönüşüm Antalya Örneği

GÜRBÜZ, Mehmet Eray

Bu çalışmanın amacı, Türkiye’de turizm sektöründe hizmet vermekte olan konaklama tesislerinin dijital dönüşüme geçiş süreci ile birlikte elde ettikleri kazanımlar ve süreçle birlikte tesislerinde meydana gelen değişikliklerin incelenmesidir. Çalışmada dijital dönüşümün başlangıç noktası, amacı, bu alanda ki tüm gelişmeler ve bu gelişmelerin turizm sektörüne yansımaları ele alınmıştır. Özellikle Covid 19 sürecinde müşteri kaybı, artan maliyet oranlarının önüne geçilememesi, işsizlik oranında artış, gelecek kaygısı gibi olumsuz durumlara karşı alternatif bir olgunun gerçekliği ülkemizde de olduk ...Daha fazlası

Erişime Açık

Beş Faktör Kişilik Özelliklerinin Parasosyal Etkileşime Yansıması ve Satın Alma Kararına Etkisi

SOYDABAŞ, Bengi Sude

Para-sosyal ilişki ve para-sosyal etkileşim, kitle iletişim araçlarıyla izleyicinin sevdiği bir karakterle tek yönlü iletişimde bulunarak karakteri kendi ile bağdaştırması, onu arkadaşı gibi görmesi durumudur. Söz konusu ilişki aracılığıyla bağ kurduğu medya karakterinin davranış ve alışkanlıklarını benimseyen tüketici, karakterin satın alma alışkanlıklarını kendine örnek alarak aynı doğrultuda tüketim niyeti göstermektedir. Bu bağın psikoloji temelli olması durumu, kişilik özelliklerinin parasosyal etkileşime olan etkisinin belirlenerek tüketicinin satın alma davranışını anlama bakımından öne ...Daha fazlası

Erişime Açık

İnsan Kaynakları Yönetimi Uygulamalarının Kariyer Planlama Ve Kariyer Tatminine Etkisi: Bankacılık Ve Finans Sektörü Üzerine Bir Araştırma

AYDIN, Yakup

İşletmelerde insan kaynakları yönetimi uygulamaları bireylerin kariyer planlamalarında ve kariyer tatmini sağlamalarında büyük bir önem teşkil etmektedir. İnsan kaynakları yönetimi yazınında önemli insan kaynakları uygulamaları yer almaktadır. İşletmelerin rekabet üstünlüklerinin temel kaynağı olarak görülen insan kaynakları uygulamaları bu çalışmanın da esasını teşkil etmektedir. Çalışanlara yönelik olarak uygulanan ve aynı zamanda onların memnuniyetlerinin bir ölçütü olarak kabul edilebilecek çeşitli insan kaynakları uygulamalarının detaylı olarak ortaya konulması önemlidir. Bu doğrultuda ça ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms