Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 5 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Filtreler
Bulunan: 5 Adet 0.001 sn
Ambargo Durumu [1]
Tam Metin [1]
Yayın Türü [2]
Yayın Tarihi [1]
Tez Türü [1]
Yayın Dili [2]
Arş.Gör. Ayhan AkpınarKTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. (TAM BURSLU)/
Erişime Açık

Online FoMO, Insta-Mom Takibi ve Ürün İlgilenimi Arasındaki İlişkide Sosyal Kıyaslama ve Benlik Saygısının Düzenleyicilik Rollerinin İncelenmesi

AY, Ufuk | AKSOY, Beyza | AKPINAR, Ayhan

Dünya genelinde yaklaşık 2 milyarlık bir tüketici grubunu oluşturan anneler, sosyal medyayı yoğun bir şekilde kullanmaktadır. Çevrimiçi ünlülerden biri olan Instagram anneleri, hedefledikleri bu tüketici grubunun satın alma kararlarını ve ürün ilgilenimlerini önemli ölçüde etkilemektedir. Buna karşın, sosyal medya kullanımı ve ürün ilgilenimi ile ilgili çalışmaların “annelik” bağlamında oldukça nadir olarak araştırıldığı görülmektedir. Instagram annelerinin takipçilerini hedef alan bu çalışmada, sosyal medyadaki gelişmeleri kaçırma korkusu ile ürün ilgilenimi arasındaki ilişkiyi açıklayan meka ...Daha fazlası

Erişime Açık

The Impact Of Neuroticism On Compulsive Buying Behavior: The Mediating Role of The Past-Negative Time Perspective and The Moderating Role of The Consumer’s Need For Uniqueness

AKSOY, Beyza | AKPINAR, Ayhan | ÖZKARA, Behçet Yalın

Around 300 million people are affected by consumption-related psychological disorders. Despite the prominence of this problem, which impacts 1 in every 20 people, the number of studies on consumption-related problems in marketing is limited. Furthermore, although marketing scholar-ship focuses on identifying antecedents of compulsive buying, the potential variables involved in this complex mechanism are still unknown. For this purpose, this study investigated (1) the mediating role of past-negative time perspective (PNTP) in the effect of neuroticism on compulsive buying behavior (CBB) and (2) ...Daha fazlası

Erişime Açık

Terrorism and Tourism: An Empirical Exemplification of Consequences of Terrorist Attacks on Tourism Revenues in Turkey

KAYA, Mustafa Göktuğ | ONIFADE, Stephen Taiwo | AKPINAR, Ayhan

The booming tourism sector in Turkey has resulted in major economic gains in terms of direct revenues to both government and private sectors alike. Turkey had more than 45 million visits in 2018, and top inbound arrivals were from Russia and European Union (EU) members, such as Germany, the United Kingdom, and Bulgaria, among others (Organization for Economic Co-operation and Development [OECD], 2020). However, terrorism is becoming a challenge to tourism development. This study explores terrorism–tourism dynamics in Turkey. The short- and long-run impacts of terror attacks on tourism revenues ...Daha fazlası

Erişime Açık

Uluslararası Şirketlerde Halkla İlişkiler

AKPINAR, Ayhan | ÜNÜSAN, Çağatay

Küreselleşme, dünya çapında ekonomik, sosyal ve politik olarak bağımlılıkların artması anlamına gelmektedir. Küreselleşme ticaret, sermaye ve bilgi akışının hiç olmadığı kadar büyük boyutlara ulaşmasıyla hayatın her alanında kendini hissettirmektedir (Altman ve Bastian, 2022; Verčič, Zerfass ve Wiesenberg, 2015). McLuhan, dünyanın medya teknolojileri sayesinde giderek küreselleşerek tek bir pazar yerine dönüşeceği şeklindeki öngörüsünü yaklaşık 50 yıl önce küresel köy kavramıyla tarif etmiştir (McLuhan ve Powers, 1989: ix). Bugün içerisinde bulunduğumuz küresel köyde, insanların iletişim biçim ...Daha fazlası

Erişime Açık

The impact of neuroticism on compulsive buying behavior: the mediating role of the past-negative time perspective and the moderating role of the consumer’s need for uniqueness

AKSOY, Beyza | AKPINAR, Ayhan | ÖZKARA, Behçet Yalın

Around 300 million people are affected by consumption-related psychological disorders. Despite the prominence of this problem, which impacts 1 in every 20 people, the number of studies on consumption-related problems in marketing is limited. Furthermore, although marketing scholarship focuses on identifying antecedents of compulsive buying, the potential variables involved in this complex mechanism are still unknown. For this purpose, this study investigated (1) the mediating role of past-negative time perspective (PNTP) in the effect of neuroticism on compulsive buying behavior (CBB) and (2) ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms