Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 24 Adet 0.006 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Filtreler
Bulunan: 24 Adet 0.006 sn
Ambargo Durumu [1]
Tam Metin [1]
Atıf Dizini [2]
Tez Türü [1]
Yayın Dili [2]
Erişime Açık

Kurumsal iletişim bağlamında kurumsal web sitelerinin incelenmesi: Büyükşehir Belediyeler örneği Konya ve Viyana Büyükşehir Belediyeleri karşılaştırması / Investigation of corporate web sites in the context of corporate communication: Size of municipality comparison of municipalities in Konya and Vienna

ALPMALA, Muhammet Esat

Günümüz dünyasında artık bilgisayarın ve internetin gelişmiş veya gelişmekte olan ülkelerde, vazgeçilmez bir elektronik sistem haline geldiği bilinmektedir. İnternet hem özel kuruluşların hem de kamu kurum ve kuruluşların iş yaşamında yerini almış ve iş hayatının yükünü vatandaşların üzerinden hafifletmiş bulunmaktadır. Bu yüzden bilgisayar ve internet kullanıcısı gün geçtikçe artmaya devam etmektedir. Halka ilişkiler çalışmaları özel veya kamu kurum ve kuruluşların web siteleri aracılığıyla halkın kullanımı ile birlikte iletişim kurarak gerçekleştirdiği söylenebilir. İletişimde kullandıkları ...Daha fazlası

Erişime Açık

Kurumsal iletişim sürecinde sosyal medya yönetimi: Konya ili örneği / Social media management in corporate communication: Sample of Konya

ORUÇ, Mine

İnternetin gelişmesiyle birlikte sosyal medya kavramı yaşamın her alanında gerekliliğini sürdürmektedir. Bu nedenle günümüz rekabet dünyasında sosyal medya iletişimi bireyler için bir araç değil aynı zamanda bir ihtiyaç olarak karşılarına çıkmaktadır. Kurumların kendilerini ifade etmesinin yanında interaktif bir iletişim olanağı sunması hedef kitle ile olan iletişiminde birçok avantajı da beraberinde getirmektedir. Özellikle eğitim kurumlarında öğrencilerin üniversiteler ile iletişimleri kurumsal iletişim birimi tarafından yürütülürken sosyal medya araçlarını kullanmaları ve bunların yönetimin ...Daha fazlası

Erişime Açık

Devlet ve Vakıf Üniversitesi Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanımı: Kullanımlar ve Doyumlar Kuramı Bağlamında Bir Karşılaştırma

BÜYÜKDOĞAN, Birol | GEDİK, Hasan | SEZERER ALBAYRAK, Eda | ÖZDEMİR, Nilgün

Günümüz insanı iletişimle iç içe yaşamaktadır. Kitle iletişim araçları hayatımızın vazgeçilmezleri arasına girmiştir. Bu çalışmada üniversite öğrencilerinin sosyal medya kullanma alışkanlıkları kullanımlar ve doyumlar kuramı açısından incelenmiştir. Çalışma devlet ve vakıf üniversitesi öğrencilerini karşılaştırdığı için önemlidir. Çalışma Konya’da bulunan iki devlet ve iki vakıf üniversitesini kapsamaktadır. Bu çalışma, sosyal medya kullanımının devlet ve vakıf üniversiteleri açısından farklılaşıp farklılaşmadığını ölçmeyi amaçlamaktadır. Çalışma, kesitsel bir araştırmadır. Araştırmada veri to ...Daha fazlası

Erişime Açık

Sosyal Medya İletişiminde Mahremiyetin Serüveni

BUDAK, Hatice

Bu çalışmada, sosyal ağ sitelerini kullanan bireylerin paylaşım alışkanlıklarının ve pratiklerinin mahremiyet tutum ve davranışlarında bir dönüşüme neden olup olmadığının tespit edilmesi amaçlanmıştır. Betimsel bir çalışma olan araştırmanın örneklemini evrenden tabakalı tesadüfi örnekleme yöntemi ile seçilen 736 katılımcı oluşturmuştur. 1 Haziran-15 Eylül 2015 tarihleri arasında Konya il merkezinde uygulanan anket ile veriler toplanmıştır. Çalışma neticesinde mahrem alan içinde değerlendirilen bedenin bazı bölgeleri, aile, ev, özel ilişki durumu, bireylerarası ilişkiler, dini görüş, siyasi gör ...Daha fazlası

Erişime Açık

Sosyal Medyanın Aile İçi İletişime Etkisi

YILMAZ, Gülşah

Sosyal medya aracılığıyla iletişim, aile etkileşimleri de dahil olmak üzere modern yaşam tarzlarını ve ilişkileri karakterize etmektedir. Bu araştırma, sosyal medya kullanımının aile ilişkilerine ve iletişime etkisini araştırmaktadır. Araştırmada öğrencilerin aile ilişkilerinin sosyal medya kullanım düzeylerine göre farklılık gösterip göstermediğini tespit etmek amaçlandığından betimsel tarama modeli kullanılmıştır. Araştırma, nicel bir araştırma olup veri toplama tekniği olarak anket kullanılmıştır. 18 maddeden oluşan Sosyal Medya Ölçeği ve 60 maddeden oluşan Aile değerlendirme ölçeği kullanı ...Daha fazlası

Erişime Açık

Konya İlinde Yaşayan 25-34 Yaş Arası Genç Yetişkin Bireylerin Twitter’da Siyasal Katılım Davranışlarının Değerlendirilmesi

BESEREK, Sema Nur

Bu çalışmanın amacı, Konya ilinde yaşayan 25-34 yaş arası genç yetişkin bireylerin Twitter platformunda gerçekleştirmiş oldukları siyasal katılım davranışlarını incelemektir. Bu doğrultuda araştırmanın evrenini Konya il merkezindeki merkez ilçeler oluşturmaktadır. Çalışma evreni içinde yer alan Konya il merkezinde yaşayan, 25-34 yaş arası ve Twitter platformunu kullanan 253 katılımcı kolayda örnekleme yöntemiyle seçilmiştir. Araştırmada veri toplama aracı olarak, katılımcıların Twitter’da siyasal katılım davranışlarını ölçmek için Twitter’da Siyasal Katılım Ölçeği kullanılmıştır. Katılımcıları ...Daha fazlası

Erişime Açık

Online Kurumsal İtibar Yönetimi: CEO’ların Twitter Kullanımı Üzerine Nitel Bir Araştırma

BÜYÜKDOĞAN, Birol

Online kurumsal itibar günümüz şirketleri için en önemli konulardan bir tanesi haline gelmiştir. Kurumsal itibarın yönetilmesinde sorumluluğun büyük oranda CEO’lar tarafından alınması istenmektedir. Bu çalışmanın amacı CEO’ların sosyal medya paylaşımlarının online kurumsal itibar yönetimi açısından değerlendirilmesidir. Çalışmanın kapsamı Türkiye’nin 2019 yılındaki en beğenilen şirketlerinin CEO’larının Twitter paylaşımlarıdır. Çalışmada nitel araştırma veri toplama tekniklerinden dokuman incelemesi tekniği kullanılmıştır. Çalışmada Capital Dergisinin 2019 yılının en beğenilen şirketleri araşt ...Daha fazlası

Erişime Açık

Kadın İşgücünün Siyasete Yansıması: Sosyal Medyada Kadın Milletvekiller

BÜYÜKDOĞAN, Birol

Kadınlarımız…Farklı rolleri gün içerisinde kusursuzca canlandırabilen yetenekli bir oyuncu. Sabah evde eş, anne ve aşçı, işe dolmuşla giderken aile bütçesi destekçisi, işyerinde işini iyi yapan bir işgören, aynı zamanda eş  ve çocuklarını telefonla takip eden bir koordinatör, eve dönerken mutfağın ihtiyaçlarını temin eden bir satın alma sorumlusu, akşam evde eş ve çocuğunu dinleyen bir psikolog, aynı zamanda yine aşçı, kendi ağrılarını önemsemeyerek eşinin küçük rahatsızlıklarına çözüm arayan bir sağlıkçı…Kısacası onca yükün altında sızlanmadan hayatına devam edebilen bir cefakar…   Farklı top ...Daha fazlası

Erişime Açık

Sosyal Ağlar Ve Modern İnsanın Yalnızlaşması: Coca-Cola Reklam Örneği

SEZERER ALBAYRAK, Eda

İnternetin ağlar oluşturarak hayatımızın içine girmesi ve son on yıldır milyarlarca kişi tarafından kullanılması, internet ile mobil iletişimin yakınsamasının bir sonucudur. Her teknoloji, toplumların üzerinde toplumsal ve sosyal açıdan dönüşümler ve değişimler sağlamaktadır. Özellikle iletişim teknolojileri ile beraber, toplumların alışkanlıklarından, yıllardır süregelen kültürlerine, yapılarına, iş yaşamlarına kadar değişimler oluşmaktadır. Modernleşen bireyler geleneksel iletişim biçimlerinden ziyade, parmak dokunuşlarıyla dünya çapında birçok kullanıcıya erişme imkânı sağlayan bir ağ ileti ...Daha fazlası

Erişime Açık

Sosyal Medya Kullanımı, Fomo ve Lüks Tüketim Eğilimi Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi

SARI, Fatma Hazal

Sosyal medya, çift yönlü etkileşime dayanan, kullanıcıların paylaşımlarda bulunduğu, güncel olayları takip ettiği platformları kapsayan bir alandır. Günümüzde sosyal medya kullanımının artması pazarlama faaliyetlerinin de sosyal medya platformlarında yürütülmesine olanak sağlamıştır. Çalışmanın konusunu, üniversite öğrencilerinin sosyal medyada geçirdikleri süre, sosyal medyaya yönelik tutumları, gelişmeleri kaçırma korkusu olarak tanımlanan FoMO ve lüks tüketim eğilimleri oluşturmaktadır. Günümüzde sosyal medyanın özellikle genç nüfus tarafından yoğun bir şekilde kullanılması, üniversite öğre ...Daha fazlası

Erişime Açık

Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanımı Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma: KTO Karatay Üniversitesi Facebook Örneği

ÖZDEMİR, Nilgün | İŞMAN, Aytekin

Günümüz insanı iletişimle iç içe yaşamaktadır. Kitle iletişim araçları hayatımızın vazgeçilmezleri arasına girmiştir. 1990'lı yılların ilk yarısında sıradan kullanıcıların hayatına giren internet, kullanıcılarına sanal bir ortam sağlamıştır. İletişim ve medya teknolojilerinin gelişimi "yeni" ortam kullanıcılarına her geçen gün yeni bir interaktif (etkileşimli) dijital (sayısal) platform sağlamaktadır. Bu platformların özellikle üniversite öğrencileri tarafından en çok tercih edilenleri sosyal medya platformlarıdır. Bu araştırma üniversite öğrencilerinin sosyal medya kullanım motivasyonlarını ö ...Daha fazlası

Erişime Açık

Sanayi Kuruluşlarında Online İtibar Yönetimi

BÜYÜKDOĞAN, Birol

İnternet küçük gruplar arasında etkileşim ve alışveriş düşüncesiyle başlamış, giderek hayatın her aşamasında kendisini göstermiştir. İnternet sürekli yenilenen ve gelişen kullanım alanlarıyla birlikte insanlığa birçok alanda katkılar sağlamaktadır. Bu katkılar sosyal alanda olduğu kadar üretim ve hizmet alanlarında da kendisini göstermektedir. İnternet birçok alanda katkı sağladığı gibi küreselleşmeyle birlikte şirketler için bazı zorlukları da beraberinde getirmiştir. Öncelikle tüketici bilinci artmış, reklamla ikna olan tüketici yerine farklı tüketicilerin deneyimlerini de okuyan, karşılaştı ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms