Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 7 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Meslek YüksekokullarıKTO Karatay Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
Erişime Açık

The Effect Of COVID-19 On E-Commerce: A Review On The Supply Chain Network And Cargo Transport

AKKAN, Muhammet Mustafa | YAYLA, Tufan

The emergence and spread of the COVID-19 pandemic has accelerated digital transformations. E-commerce has been one of the areas that has received the most attention and demand during the pandemic. As quarantines become the new normal, businesses and consumers are increasingly digitized, offering and buying more goods and services online. Despite the persistent differences between countries, the pandemic has increased dynamism in the e-commerce environment between countries and expanded the scope of e-commerce, including new firms, consumer segments and products. In many countries, e-commerce t ...Daha fazlası

Erişime Açık

Türkiye’de Denizyolu Taşımacılığının Performansını Etkileyen Faktörlerin Ağırlıklandırılmasına Yönelik Bir Analiz

AKKAN, Muhammet Mustafa

Denizyolu taşımacılığı uluslararası ticarette en çok kullanılan taşıma modudur.Sahip olduğu özellikler sayesinde küresel pazarları birbirine bağlayan bir aktör haline gelmiştir.Denizyolu taşımacılığı, malların su taşımacılığı ağları üzerinden uluslararası taşımacılığınıüstlendiği için uluslararası ticaretin bel kemiği konumundadır. Gelinen noktada, denizyolutaşımacılığı sektörü özellikle ihracata yönelik olmak üzere bir ülkenin ekonomik sistemininönemli bir bileşeni olarak görülmektedir. Bu kapsamda denizyolu taşımacılığının performansve kapasitesinin artan bir seyir izlemesi, ülkeler için old ...Daha fazlası

Erişime Açık

Coğrafi İşaretli Ürün Farkındalığı ve Türk Tarım İhracatındaki Yeri

AKKAN, Muhammet Mustafa | YAYLA, Tufan

Coğrafi işaretli ürünlerin tüketici de yarattığı olumlu düşün-cenin sonucu oluşan pazar şartları üreticilerin ürettikleri ürünle-ri coğrafi işaret ve benzeri kalite standartlarını almaya itişmiştir.Dünya da tarım ihracatı yapan ülkelerin miktar değer ölçütündeön plana çıkmasının en önemli nedenlerinden biri de ürüne yöne-lik yapılan bu tescillerdir. Öyle ki dünya tarım ihracatında Ame-rika Birleşik Devletleri’nden sonra ikinci sırada gelen HollandaTürkiye yüzölçümünde Konya ilinden sadece 3000 km2 büyükolmasına karşın ürün tescili ve marka yaratımı sürecinde ki ön-cülüğüyle ön plana çıkmaktadı ...Daha fazlası

Erişime Açık

Ease Of Doing Business Index In Global Trade And Turkey: A Comparative Review

AKKAN, Muhammet Mustafa | YAYLA, Tufan

Ease Of Doing Business Index In Global TradeAnd Turkey: A Comparative Review-Küresel Ticarette İş Yapma Kolaylığı Endeksi ve Türkiye: Karşılaştırmalı Bir İnceleme The Ease of Doing Business Index, which has been prepared annually by the World Bank since 2004, analyzes the business regulations affecting the investment climate in member countries. In the index; a comparative evaluation is presented based on various indicators such as company formation, tax policies, employment, licensing process, investor protection. The top countries are those that are easy to do business with, regular and have ...Daha fazlası

Erişime Açık

Türkiye Gümrüklerinde Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri

AKKAN, Muhammet Mustafa | YAYLA, Tufan

Bu çalışma ile Türkiye Gümrük bölgelerinde yaşanan sorsunlar belirtildikten sonra çözüm yolları ifade edilmiştir. Türkiye Gümrük Bölgelerinde başlıca sorunlar iki temel başlıkta toplanabilir. İlki Gümrük bölgelerinde kurum kaynaklı sorunlar iken ikincisi ise gümrüklerdeki işleyiş açısından karşılaşılan sorunladır. Kurum içi sorunlar olarak da nitelendirebileceğimiz kurum kaynaklı sorunlar; personel eksikliği, gümrük çalışanlarının eğitim eksikliği, personel özlük haklarının gerilemesi ve fiziksel yapıdan kaynaklı sorunlardır. Gümrüklerdeki işleyiş açısından karşılaşılan sorunlar ise başlıklar ...Daha fazlası

Erişime Açık

Turizmde Uluslararası Taşımacılık: Havayolu İşletmelerinde Markalaşma

AKKAN, Muhammet Mustafa | CURA, Fatih

Turizm, insanların ikamet ettikleri yerlerden turistik yerlere hareketini içerdiğinden, her turist ilgi çekici yerlere ulaşmak için seyahat etmek zorundadır. Bu nedenle ulaşım, turizm endüstrisinin en önemli bileşenlerinden biridir. Son on yılda ise etkinlik turizmi, küresel olarak turizm stratejilerinin ve boş zaman davranışının önemli bir aktörü olarak ortaya çıkmıştır. Taşımacılığın önemi, yalnızca ulusal sosyo-ekonomik kompleksin gelişiminde sahip oldukları işlevde değil, aynı zamanda devletler arasındaki ilişkilerin güçlendirilmesinde üstlendikleri önemli rolde de yatmaktadır.

Erişime Açık

Pazarlama ve Lojistik İlişkisine Yönelik Kavramsal Bir İnceleme: Pazarlama Lojistiği

AKKAN, Muhammet Mustafa

Organizasyonlar, son yıllarda etkin lojistiğin, pazarlama stratejisinin rekabet üstünlüğü elde etmeyi sağlayan çok önemli bir parçası olduğunu fark etmeye başlamışlardır. Lojistik ve pazarlama arasındaki entegrasyonun bir çıktısı ise, pazarlama lojistiği olarak ifade edilen kavramdır. Bu çalışmanın temel amacı pazarlama ve lojistik işlevlerinin entegre çalışması gerektiğini vurgulayan pazarlama lojistiği kavramını incelemektir. Çalışma kapsamında pazarlama ve lojistik kavramları hakkında detaylı olarak bilgi verilmiş, iki olgu arasındaki ayrımın altında yatan nedenler ifade edilmiştir. Pazarla ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms