Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 1 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Filtreler
Bulunan: 1 Adet 0.001 sn
Ambargo Durumu [1]
Tam Metin [1]
Yayın Türü [1]
Yazar/lar [1]
Atıf Dizini [1]
Tez Danışmanı [1]
Yayın Tarihi [1]
Tez Türü [1]
Yayın Dili [1]
Erişime Açık

Beş Faktör Kişilik Özelliklerinin Parasosyal Etkileşime Yansıması ve Satın Alma Kararına Etkisi

SOYDABAŞ, Bengi Sude

Para-sosyal ilişki ve para-sosyal etkileşim, kitle iletişim araçlarıyla izleyicinin sevdiği bir karakterle tek yönlü iletişimde bulunarak karakteri kendi ile bağdaştırması, onu arkadaşı gibi görmesi durumudur. Söz konusu ilişki aracılığıyla bağ kurduğu medya karakterinin davranış ve alışkanlıklarını benimseyen tüketici, karakterin satın alma alışkanlıklarını kendine örnek alarak aynı doğrultuda tüketim niyeti göstermektedir. Bu bağın psikoloji temelli olması durumu, kişilik özelliklerinin parasosyal etkileşime olan etkisinin belirlenerek tüketicinin satın alma davranışını anlama bakımından öne ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms