Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 1 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Filtreler
Bulunan: 1 Adet 0.001 sn
Ambargo Durumu [1]
Tam Metin [1]
Yayın Türü [1]
Yazar/lar [1]
Atıf Dizini [1]
Tez Danışmanı [1]
Yayın Tarihi [1]
Tez Türü [1]
Yayın Dili [1]
Erişime Açık

Marka Sadakatinin Tüketicinin Satın Alma Karar Süreci İle İlişikisi: Konya İli Hazır Giyim Pazarı Örneği

KADAİFÇİLER, Aysel

MARKA SADAKATİNİN TÜKETİCİNİN SATIN ALMA KARAR SÜRECİ İLE İLİŞKİSİ: KONYA İLİ HAZIR GİYİM PAZARI ÖRNEĞİ Son yıllarda yaşanılan; hızlı nüfus artışı, yaşam standartlarının gelişimi, moda kavramının kişiler üzerindeki gücü, reklamların tüketim kültüründe etkili bir araç olarak kullanılması ve ürünlere kolay erişim sağlanması markanın önemini artırmıştır. Markaya verilen önemin artmasıyla birlikte işletmeler müşterilerini memnun edecek yöntemler bulma arayışına girmiştir. Tüketici sadakatini güçlendirmek isteyen firmalar kişilerin tutum ve davranışlarının özünde var olan sebepleri araştırma gereks ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms