Show simple item record

dc.contributor.authorAKARÇAY ULUTAŞ, DEMET
dc.contributor.authorULUTAŞ, ZELİHA
dc.contributor.authorGÜRBÜZ, BÜŞRA
dc.date.accessioned2020-01-10T13:44:58Z
dc.date.available2020-01-10T13:44:58Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12498/1615
dc.description.abstractToplumların çeşitli nedenlerle yaşadıkları değişimlerin bir getirisi olarak farklı kültürlerle birlikte yaşam sosyal hizmet alanı için kaçınılmaz bir boyutu oluşturmaktadır. Sosyal hizmet alanı, toplumsal değişimle birlikte gelen dinamiklere yanıt vermek için çabalarken sosyal hizmet eğitim sürecinin bu çabadan uzak kalması düşünülememektedir. Bu bağlamda, sosyal hizmet öğrencilerinin hem teorik bilgi donanımı hem de uygulama becerileri açısından farklı kültürlerle uygulamalar yürütebilmesi noktasında bilgi edinmesi ve yerinde gözlemler yapması büyük önem taşımaktadır. Amerikan Ulusal Sosyal Hizmet Uzmanları Birliği (2015) tarafından belirlenen kültürel yetkinlik standartları, sosyal hizmet uygulamaları ve eğitimi için bir çerçeve sunmaktadır.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherÇizgi Kitabevien_US
dc.subjectfarklı kültürlerle çalışmaen_US
dc.titleFarklı Kültürlerle Çalışma Deneyimi: Sosyal Hizmet Öğrencilerinin Alan Uygulamasına Yönelik Görüşlerien_US
dc.typeBook chapteren_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record