[email protected] Karatay
    • Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   [email protected] Karatay
  • ENSTITULER
  • Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • Uluslararası Ticaret
  • Uluslararası Ticaret Tezli Yüksek Lisans Programı
  • Tezler
  • Search
  •   [email protected] Karatay
  • ENSTITULER
  • Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • Uluslararası Ticaret
  • Uluslararası Ticaret Tezli Yüksek Lisans Programı
  • Tezler
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-9 of 9

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

DERİ AYAKKABI ÜRÜN GRUBUNA YÖNELİK İKİNCİL VERİYE DAYALI İHRACAT HEDEF PAZAR ARAŞTIRMASI 

TANER, İBRAHİM (2019-08-09)
Gelişmiş ve gelişmekte olan ülkelerin her alandaki refah seviyesi ekonomik kalkınmalarıyla doğru orantılıdır. Bu ekonomik kalkınma dengeli, devamlı ve başarılı olan dış ticaretten geçer. Gelişmiş ülkelerin uluslararası ...
Thumbnail

Zeytin Yağı, Ayçiçek Yağı ve Mısır Yağı İş Kollarında Türkiye’nin Uluslararası Rekabetçilik Analizi; Sözü Edilen İş Kollarına Yönelik Bir Pazar Araştırması 

TOSUN, HASAN (2019-07-29)
Teknolojinin gelişmesiyle birlikte farklı ülkelerde yaşayan ve farklı kültürlere sahip olan insanlar arasında iletişim son derece kolaylaştı. Bu durum farklı ülkelerdeki daha çok şirketin birbirini tanımasına ve uluslararası ...
Thumbnail

YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİ: DÜNYADAKİ VE TÜRKİYE'DEKİ ÖRNEK UYGULAMALARIN KARŞILAŞTIRILMASI 

KOCAŞAHİN, SIDDIKA BEYZA (2019-09-13)
Dünyanın küresel bir hal alması, çevre ile alakalı değişikliklerin yaşanması, tüketicilerin ürün ve hizmet anlayışlarının değişmesi ve teknolojinin gelişmesi ile birlikte işletmelerin pazarlama anlayışlarında değişiklikler ...
Thumbnail

Döviz Kuru ve Dış Ticaret İlişkisinin Belirlenmesi: Türkiye Üzerine Bir Analiz 

KIYAK, ÖZGÜR (2019-09-02)
Ülkelerin ekonomik anlamda refahını arttırmada dış ticaret çok önemli bir yere sahiptir. Bu bağlamda ülkeler, karşılıklı olarak dış ticaret yaparken döviz kurlarında meydana gelebilecek değişiklikleri dikkate almaktadır. ...
Thumbnail

Çikolata Ürününe Yönelik İkincil Veriye Dayalı İhracat Hedef Pazar Araştırması 

ZENGİN, MUHAMMED EMRE (2019-11-12)
Günümüzün zorlu rekabetçi nitelikler gösteren küresel ekonomik yapısı nedeniyle firmaların ayakta kalmasının ve büyümesinin yolu ihracat yapmasından geçmektedir. Aynı zamanda gerekli yatırımların yapılması sırasında ve ...
Thumbnail

Süt Tozu Ürününe Yönelik İkincil Veriye Dayalı İhracat Hedef Pazar Araştırması 

ZENGİN, BETÜL (2019-11-12)
Dünya ekonomisi gün geçtikçe küreselleşmeye devam etmektedir ve bu küreselleşen ekonomide işletmeler uluslararası pazarlara girme ve sürekliliğini sağlamak için çaba sarf etmektedir. Uluslararası pazarlara girmenin yolu ...
Thumbnail

TÜRKİYE'NİN AVRUPA BİRLİĞİ VE ŞANGAY İŞBİRLİĞİ TEŞKİLATI ÜLKELERİ İLE EKONOMİK ENTEGRASYONU: BİR KÜMELEME ANALİZİ (2000-2018) 

SALUR, RECEP (2020-04-15)
Özellikle 1945 yılında sonra dünyada görülen ticaret serbestleştirme eğilimleri sonucunda hem global hem de bölgesel anlamda birçok ekonomik entegrasyon oluşturulmuştur. Ülkeler bu ekonomik entegrasyonlar ile birbiri ...
Thumbnail

KOBİ'lerin İhracat Faaliyetlerinde Karşılaştıkları Sorunların İhracat Performansına Etkileri: Konya Tarım Makineleri Sektöründe Bir Araştırma 

DEMİREL, FATMA (2020-08)
Küreselleşme ile birlikte uluslararası ticaret günümüzde oldukça kolaylaşmış ve hızlanmıştır. İhracatın verimli sonuçlarından faydalanmak isteyen ülkeler bu yönde yasal düzenlemeler yapmakta ihracat yapmak isteyen işletmelere ...
Thumbnail

İhracat Pazarlamasında Uluslararası Pazar Araştırmasının Önemi ve İhracat Performansına Etkisi: Tarım Sulama Sektöründe Bir Uygulama 

KESKİN, MUSTAFA SAMET (2020-08)
Bu projenin amacı, ihracatçı firmalara, sağlıklı ihracat bilgilerinin temini ve bu bilgilerin etkin bir şekilde kullanımına yardımcı olarak ihracat faaliyetlerinin ve yararlandıkları bilgi kaynaklarının performanslarını ...

- KTO Karatay Kutuphanesi
- KTO Karatay Universitesi
- Contact Us / Send Feedback
DSpace software
Gemini
 

 

Browse

Communities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy lcAuthorBy TypeBy publisherBy languageBy rightsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy lcAuthorBy TypeBy publisherBy languageBy rights

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorDEMİREL, FATMA (1)KESKİN, MUSTAFA SAMET (1)KIYAK, ÖZGÜR (1)KOCAŞAHİN, SIDDIKA BEYZA (1)SALUR, RECEP (1)TANER, İBRAHİM (1)TOSUN, HASAN (1)ZENGİN, BETÜL (1)ZENGİN, MUHAMMED EMRE (1)SubjectUluslararası pazar araştırması = International market research (2)hedef pazar, ikincil veri, pazar araştırması, nokta atışı ihracat, deri ayakkabı (1)KOBİ, ihracat, ihracat performansı, finansman, pazarlama, yönetim, üretim, fonksiyon (1)Pazar Araştırması, hedef pazar, ikincil veriler (1)Pazar araştırması, hedef pazar, ikincil veriler (1)Pazarlama = Marketing ; Pazarlama karması = Marketing mix ; Pazarlama stratejileri = Marketing strategies ; Yeşil pazarlama = Green marketing ; Yeşil ürün = Green product ; Çevreci pazarlama = Environmental marketing (1)SME, export, export performance, financing, marketing, management, production, function (1)target market, secondary data, market research, spot-on export, leather shoes (1)... View MoreDate Issued2019 (6)2020 (3)Has File(s)
Yes (9)

- KTO Karatay Kutuphanesi
- KTO Karatay Universitesi
- Contact Us / Send Feedback
DSpace software
Gemini