Yeni Ekonomi ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi
Özet
Yüzyılın ikinci yarısından itibaren küresel anlamda artan
rekabet, dünya ekonomisindeki finansal gelişmeler ve ilerleyen
teknoloji işletmeleri dışa açılmaya, yenilik yapmaya ve teknoloji
geliştirmeye zorlamış, özellikle son 10 yıl içinde iş dünyasında bilişim
teknolojilerine bağlı önemli bir dönüşüm yaşanmıştır. Yine bu
dönemde büyük hiyerarşik örgütlerin özellikle değişime zamanında
tepki verememesinden dolayı daha esnek yapılar oluşturmaya
çalıştıkları gözlenmiştir. Büyük işletmeler, küçük işletmelerin sahip
olduğu avantajlardan yararlanmak üzere kendi örgütlerini küçülterek,
hareket kabiliyetine sahip küçük ve esnek birimler halinde yeniden
yapılanmaya giderek değişime ayak uydurmaya çalışmışlardır (Akın,
2001: 9).
Koleksiyonlar

DSpace@Karatay by Karatay University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..