Author
Now showing items 1-4 of 4
-
Hizmetlerin Pazarlanmasında Hizmet Kalitesinin Önemi
Gedik, Hasan (GAZİ KİTABEVİ, 2017-12) -
KONYA ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ’NDEKİ KOBİLERİN E-PAZARLAMA UYGULAMALARI
Gedik, Hasan (Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2017-12)Amaç Bu makalede, KOBİ yöneticilerinin bilişim teknolojileri kullanım düzeyi, e-pazarlama amaçları ve e-pazarlamaya geçiş engelleri ile ilgili düşüncelerinin e-pazarlama performansı üzerindeki etkileri incelenmiştir. ... -
Nöropazarlama_ pazarlamada Yeni Bir Yaklaşım
Gedik, Hasan; Kesek, Hayrullah (Gazi Kitabevi, 2017) -
Yüksek Hızlı Trenlerde Hizmet Kalitesi Açısından Memnuniyet Değerlendirmesi
Gedik, Hasan (Eurasian Academy of SciencesEurasian Business Economics Journal, 2016-10)ÖZET Dünyanın ve Türkiye’nin de en önemli sorunlarından biri olan ulaşım problemlerine hızlı, ucuz, kaliteli ve uzun dönemli çözümler üretmek amacıyla en etkili ulaşım araçlarından olan “Yüksek Hızlı Trenlerin” (YHT) ...