Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar
Recent Submissions
-
Sanayi Kuruluşlarında Online İtibar Yönetimi
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2021-09)İnternet küçük gruplar arasında etkileşim ve alışveriş düşüncesiyle başlamış, giderek hayatın her aşamasında kendisini göstermiştir. İnternet sürekli yenilenen ve gelişen kullanım alanlarıyla birlikte insanlığa birçok ... -
Corporate Identity Studies In Metropolitan Municipalities: An Analysis In Instagram
(6 . INTERNATIONAL "COMMUNICATION IN THE NEW WORLD" CONGRESS-BAKU AZERBAIJAN, 2021-09-02)Corporate identity occupies a very important place in ensuring corporate image and corporate reputation. Corporate identity is a concept about how companies see themselves. This concept can be mentioned in both the physics ... -
Sanayi Kuruluşlarında Online İtibar Yönetimi: Covid-19 Döneminde Sosyal Medyaya Dönük Bir Çalışma
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2021-09-01)Sanayi Kuruluşlarında itibar konusu ve kuramları literatür olarak verilmiştir. Ardından 22 şirket üzerinde ve dört sosyal medya ağında yer alan paylaşımlara analiz edilmiştir. -
Sinemanın Oyunlaştırılması Hakkında Bir İnceleme: “Bandersnatch” Film Örneği
(Üsküdar Üniversitesi, 2021)Sinema, tarihin en eski eğlence araçlarından birisidir. Sinema çıktığından bu zamana kadar teknolojinin gelişmesiyle birlikte değişikliğe uğramış ve ilerleme kaydetmiştir. 2000’lerden sonra 3D (3 Boyutlu) sinemanın ... -
Mobil oyunlarda grafik arayüzlerinin oyuncu tercihleri üzerindeki etkileri: Üniversite öğrencileri üzerine bir araştırma
(Karatay Üniversitesi Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2021-04-04)Mobil oyun sektörü teknoloji ile doğru orantılı olarak son yıllarda hızla büyümüş ve gelişme göstermiştir. Bu sektör akıllı telefon ve diğer mobil cihazların artışından dolayı mobil oyun geliştirici firmalar açısından ... -
Mobil Oyun Reklamlarında Kadın Temsilinin Yeniden İnşası Üzerine Bir İçerik Analizi
(Atatürk Üniversitesi, 2022-01-05)1960’lardan günümüze kadar gelişen dijital oyun sektörü bilgi teknolojilerinin gelişmesiyle birlikte mobil cihazlar içerisinde oynanabilir hale gelmiştir. Yeni medya teknolojilerindeki gelişmeler mobil cihazların doğmasına ... -
Liselerde Öğretim Liderliği
(İksad Yayınevi, 2021-02-01)Eğitim çabalarının genel amacı, kuşkusuz yetişmekte olan çocukların ve gençlerin topluma sağlıklı ve verimli bir şekilde uyum sağlamalarına yardım etmektir. Bu uyumun gerçekleştirilmesi için, bireylerin eğilim ve ... -
COVID-19 PANDEMİSİ DÖNEMİNDE İİBF VE SBBF ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM HAKKINDAKİ DEĞERLENDİRMELERİ
(KTO Karatay Üniversitesi, 2020-11-01)Geçmiş yıllarda da bir öğretim türü olarak uygulanan uzaktan eğitim, Covid-19 salgınının tüm dünyada etkisini göstermesiyle birlikte daha önemli hâle gelmiştir. Bu öneme istinaden çalışmanın amacı, lisans öğrencilerinin ... -
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KÜRESEL SOSYAL SORUMLULUK ALGILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
(İstanbul Aydın Üniversitesi Yeni Medya Elektronik Dergisi, 2020-09-01)Sosyal sorumluluk işletmeler için olduğu kadar bireyler için de önemli konulardan bir tanesidir. Bugünlerde insanlar yakın çevreleri için olduğu kadar tüm insanlık için de bir şeyler yapmak istemektedirler. Bu çabalar ... -
Online Kurumsal İtibar Yönetimi: CEO’ların Twitter Kullanımı Üzerine Nitel Bir Araştırma
(Selçuk Üniversitesi, 2020-07-01)Online kurumsal itibar günümüz şirketleri için en önemli konulardan bir tanesi haline gelmiştir. Kurumsal itibarın yönetilmesinde sorumluluğun büyük oranda CEO’lar tarafından alınması istenmektedir. Bu çalışmanın amacı ... -
KADIN VE İLETİŞİM: BİR SİVİL TOPLUM KURULUŞU OLARAK KADIN GİRİŞİMCİLER DERNEĞİNİN ( KAGİDER) YAZILI BASINDA SUNUMU
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2016)Günümüzde medya, gündemi belirleyen en önemli güçlerden biri hâline gelmiş, gündemi belirlemekle kalmamış kimi zaman olayları kimi zaman da kitleleri yönlendirmeye çalışmıştır. Medya bu özelliğiyle yasama, yürütme ve ... -
KADIN İŞGÜCÜNÜN SİYASETE YANSIMASI: SOSYAL MEDYADA KADIN MİLLETVEKİLLER
(Gazi Kitabevi, 2016)Kadınlarımız…Farklı rolleri gün içerisinde kusursuzca canlandırabilen yetenekli bir oyuncu. Sabah evde eş, anne ve aşçı, işe dolmuşla giderken aile bütçesi destekçisi, işyerinde işini iyi yapan bir işgören, aynı zamanda ... -
Yeni Ekonomi ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi
(Gazi Kitabevi, 2014)Yüzyılın ikinci yarısından itibaren küresel anlamda artan rekabet, dünya ekonomisindeki finansal gelişmeler ve ilerleyen teknoloji işletmeleri dışa açılmaya, yenilik yapmaya ve teknoloji geliştirmeye zorlamış, özellikle ... -
THE IMPACT ON STUDENTS PREFERENCES OF PROMOTIONAL MEDIUMS OF UNIVERSITIES: THE SAMPLE OF KARATAY UNIVERSITY STUDENTS
(The IRES: 14th International Conference, Paris, France, 2015-11-07)Owing to oppression of globalization and communication systems, the institutional publicity activities became more important now than 10 years ago. For the time being, 193 universities stand/take place in Turkey. Universities ... -
The Using of Websites of the Universities for Prospectives Students for Purpose of Instutional Promotion
(Artvin Çoruh Üniversitesi, 2017-10-17)The institutional promotional activities are more important nowadays because of the pressure of globalization and developing communication systems. The websites have more advantages than the newspaper, radio, television, ... -
SANAYİDE MARKA VE MARKA İMAJININ TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ: OTOMOTİV SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(Karatay Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2019)Bu çalışmanın amacı otomobil marka ve marka imajının tüketicilerin satın alma davranışları üzerine etkisini incelemektir. Bu araştırma sonunda elde edilen bilgilerin otomotiv sanayi derneğinin üyeleri arasında yapacağı ... -
Lise Müdürlerinde Liderlik, Liderlik Düzeylerinin Öğretmenlerin Motivasyonuna Etkisi (Konya İli Örneği)
(Javstudies: International Journal of Academic Value Studies, 2017)Bu araştırma ile Konya ili; Meram, Karatay ve Selçuklu ilçelerinde bulunan 2014-2015 yılları arasında liselerde görevli öğretmenlerin görüşleri alınarak lise müdürlerinin liderlik düzeylerinin öğretmenlerin motivasyonuna ... -
Üniversite Öğrencilerinin Öğrenim Gördükleri Şehre Ekonomik Katkıları
(ASOS Journal, 2015)Ülkemizde üniversitesiz il kalmamıştır. Böylece yükseköğretim kurumlarının ekonomiye katkısı daha çok irdelenir hale gelmiştir. Üniversiteler, sahip oldukları öğrenciler vasıtasıyla yer aldıkları kentlere ekonomik, sosyal ... -
Sosyal Medyada Kurumsal İtibar: Üniversitelere Dönük Bir Değerlendirme
(Güven Plus Grup Danışmanlık, 2020-01-10)Kurumsal itibar şirketler için olduğu kadar üniversiteler için de olmazsa olmaz kavramlardan bir tanesidir. Kurumsal itibarı yüksek olan üniversiteler geleceğe güvenle bakarken aynı zamanda daha nitelikli akademik ve idari ... -
Azerbaijan Country Image in Context of International Public Relation: Newspaper Websites
(Peter Lang GmbH, 2019)Nowadays the image is everything. People, ideas, products, cities and politicians and countries always use images. With the increase of communication in recent years, the images of the countries have started to change ...