Browsing Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar by Title
Now showing items 1-20 of 32
-
Alışveriş Merkezlerinde Yapılan Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin Tüketicilere Etkisi
(Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, 2017-10)Günümüzde artan rekabet firmaları müşteriyi ikna etme amacına yönelik tutundurma, diğer deyimle pazarlama iletişimi faaliyetlerine yönlendirmektedir. Bu çalışmanın amacı, AVM’lerde pazarlama iletişimi çerçevesinde yapılan ... -
Azerbaijan Country Image in Context of International Public Relation: Newspaper Websites
(Peter Lang GmbH, 2019)Nowadays the image is everything. People, ideas, products, cities and politicians and countries always use images. With the increase of communication in recent years, the images of the countries have started to change ... -
Corporate Identity Studies In Metropolitan Municipalities: An Analysis In Instagram
(6 . INTERNATIONAL "COMMUNICATION IN THE NEW WORLD" CONGRESS-BAKU AZERBAIJAN, 2021-09-02)Corporate identity occupies a very important place in ensuring corporate image and corporate reputation. Corporate identity is a concept about how companies see themselves. This concept can be mentioned in both the physics ... -
COVID-19 PANDEMİSİ DÖNEMİNDE İİBF VE SBBF ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM HAKKINDAKİ DEĞERLENDİRMELERİ
(KTO Karatay Üniversitesi, 2020-11-01)Geçmiş yıllarda da bir öğretim türü olarak uygulanan uzaktan eğitim, Covid-19 salgınının tüm dünyada etkisini göstermesiyle birlikte daha önemli hâle gelmiştir. Bu öneme istinaden çalışmanın amacı, lisans öğrencilerinin ... -
Devlet ve Vakıf Üniversitesi Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanımı: Kullanımlar ve Doyumlar Kuramı Bağlamında Bir Karşılaştırma
(International Journal of Academic Value Studies, 2017)Günümüz insanı iletişimle iç içe yaşamaktadır. Kitle iletişim araçları hayatımızın vazgeçilmezleri arasına girmiştir. Bu çalışmada üniversite öğrencilerinin sosyal medya kullanma alışkanlıkları kullanımlar ve doyumlar ... -
DİJİTAL MEDYADA DİLİN YOZLAŞMASI: ÜNLÜLERİN INSTAGRAM PAYLAŞIMLARININ İNCELENMESİ
(ÇİZGİ KİTABEVİ, 2018)Bilişim teknolojilerinin önemli bir boyuta gelen gelişimi ve değişimi ile birlikte Mc. Luhan’ın da bahsettiği gibi “dünya global bir köy” haline gelmiş, enformasyona erişimin artık gün geçtikçe sınırları gelişmiş ve ... -
Gençlerin Gösteriş Tüketimi Eğilimleri Üzerine Bir Alan Araştırması: Konya Örneği
(Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi, 2018-09-02)Tüketici harcamalarının ve toplumların ekonomik gücünün artmasıyla birlikte, bu gelişmelerin tüketici kültürü üzerindeki etkilerini incelemek giderek önem kazanmaktadır. Bireylerin toplum içindeki statüleri, tükettikleri ... -
The Impact Of Service Quality And Public Relation On Patient Satisfaction In Hospitals
(Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2017-10)Service quality and customer satisfaction is a subject of public relation and marketing communication. This research was made in order to evaluate the level of satisfaction of patients who receive treatment at Cardiovascular ... -
THE IMPACT ON STUDENTS PREFERENCES OF PROMOTIONAL MEDIUMS OF UNIVERSITIES: THE SAMPLE OF KARATAY UNIVERSITY STUDENTS
(The IRES: 14th International Conference, Paris, France, 2015-11-07)Owing to oppression of globalization and communication systems, the institutional publicity activities became more important now than 10 years ago. For the time being, 193 universities stand/take place in Turkey. Universities ... -
KADIN VE İLETİŞİM: BİR SİVİL TOPLUM KURULUŞU OLARAK KADIN GİRİŞİMCİLER DERNEĞİNİN ( KAGİDER) YAZILI BASINDA SUNUMU
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2016)Günümüzde medya, gündemi belirleyen en önemli güçlerden biri hâline gelmiş, gündemi belirlemekle kalmamış kimi zaman olayları kimi zaman da kitleleri yönlendirmeye çalışmıştır. Medya bu özelliğiyle yasama, yürütme ve ... -
KADIN İŞGÜCÜNÜN SİYASETE YANSIMASI: SOSYAL MEDYADA KADIN MİLLETVEKİLLER
(Gazi Kitabevi, 2016)Kadınlarımız…Farklı rolleri gün içerisinde kusursuzca canlandırabilen yetenekli bir oyuncu. Sabah evde eş, anne ve aşçı, işe dolmuşla giderken aile bütçesi destekçisi, işyerinde işini iyi yapan bir işgören, aynı zamanda ... -
Kazakhstan Country Image On The Websites Of Turkish Newspapers
(Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi, 2019-03)The aim of this study was to examine the representation of Kazakhstan in the internet websites of Turkish newspapers. The study sample comprises the websites of Turkey's top four newspapers in terms of sales. The news ... -
Küresel Güçlerin Bölgesel Çalışmalarında Küresel Halkla İlişkiler Şirketlerinin Uygulamaları: Rusya Örneği
(Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2016-10)Küresel güçler yakın ve uzak ekonomik ve siyasi çıkarları için uluslararası halkla ilişkiler şirketlerini kullanmaktadırlar. Bu çalışmada, Rusya tarafından yürütülen faaliyetlerde uluslararası halka ilişkiler şirketlerinin rolü ... -
Lise Müdürlerinde Liderlik, Liderlik Düzeylerinin Öğretmenlerin Motivasyonuna Etkisi (Konya İli Örneği)
(Javstudies: International Journal of Academic Value Studies, 2017)Bu araştırma ile Konya ili; Meram, Karatay ve Selçuklu ilçelerinde bulunan 2014-2015 yılları arasında liselerde görevli öğretmenlerin görüşleri alınarak lise müdürlerinin liderlik düzeylerinin öğretmenlerin motivasyonuna ... -
Liselerde Öğretim Liderliği
(İksad Yayınevi, 2021-02-01)Eğitim çabalarının genel amacı, kuşkusuz yetişmekte olan çocukların ve gençlerin topluma sağlıklı ve verimli bir şekilde uyum sağlamalarına yardım etmektir. Bu uyumun gerçekleştirilmesi için, bireylerin eğilim ve ... -
Mobil Oyun Reklamlarında Kadın Temsilinin Yeniden İnşası Üzerine Bir İçerik Analizi
(Atatürk Üniversitesi, 2022-01-05)1960’lardan günümüze kadar gelişen dijital oyun sektörü bilgi teknolojilerinin gelişmesiyle birlikte mobil cihazlar içerisinde oynanabilir hale gelmiştir. Yeni medya teknolojilerindeki gelişmeler mobil cihazların doğmasına ... -
Mobil oyunlarda grafik arayüzlerinin oyuncu tercihleri üzerindeki etkileri: Üniversite öğrencileri üzerine bir araştırma
(Karatay Üniversitesi Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2021-04-04)Mobil oyun sektörü teknoloji ile doğru orantılı olarak son yıllarda hızla büyümüş ve gelişme göstermiştir. Bu sektör akıllı telefon ve diğer mobil cihazların artışından dolayı mobil oyun geliştirici firmalar açısından ... -
Online Kurumsal İtibar Yönetimi: CEO’ların Twitter Kullanımı Üzerine Nitel Bir Araştırma
(Selçuk Üniversitesi, 2020-07-01)Online kurumsal itibar günümüz şirketleri için en önemli konulardan bir tanesi haline gelmiştir. Kurumsal itibarın yönetilmesinde sorumluluğun büyük oranda CEO’lar tarafından alınması istenmektedir. Bu çalışmanın amacı ... -
Sanayi Kuruluşlarında Online İtibar Yönetimi
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2021-09)İnternet küçük gruplar arasında etkileşim ve alışveriş düşüncesiyle başlamış, giderek hayatın her aşamasında kendisini göstermiştir. İnternet sürekli yenilenen ve gelişen kullanım alanlarıyla birlikte insanlığa birçok ... -
Sanayi Kuruluşlarında Online İtibar Yönetimi: Covid-19 Döneminde Sosyal Medyaya Dönük Bir Çalışma
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2021-09-01)Sanayi Kuruluşlarında itibar konusu ve kuramları literatür olarak verilmiştir. Ardından 22 şirket üzerinde ve dört sosyal medya ağında yer alan paylaşımlara analiz edilmiştir.