Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Sosyal Medyada Kurumsal İtibar: Üniversitelere Dönük Bir Değerlendirme
(Güven Plus Grup Danışmanlık, 2020-01-10)
Kurumsal itibar şirketler için olduğu kadar üniversiteler için de olmazsa olmaz kavramlardan bir tanesidir. Kurumsal itibarı yüksek olan üniversiteler geleceğe güvenle bakarken aynı zamanda daha nitelikli akademik ve idari ...
COVID-19 Pandemisi Döneminde İİBF Ve SBBF Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim Hakkındaki Değerlendirmeleri
(KTO Karatay Üniversitesi, 2020-11-01)
Geçmiş yıllarda da bir öğretim türü olarak uygulanan uzaktan eğitim, Covid-19 salgınının tüm dünyada etkisini göstermesiyle birlikte daha önemli hâle gelmiştir. Bu öneme istinaden çalışmanın amacı, lisans öğrencilerinin ...
Online Kurumsal İtibar Yönetimi: CEO’ların Twitter Kullanımı Üzerine Nitel Bir Araştırma
(Selçuk Üniversitesi, 2020-07-01)
Online kurumsal itibar günümüz şirketleri için en önemli konulardan
bir tanesi haline gelmiştir. Kurumsal itibarın yönetilmesinde
sorumluluğun büyük oranda CEO’lar tarafından alınması
istenmektedir. Bu çalışmanın amacı ...
Üniversite Öğrencilerinin Küresel Sosyal Sorumluluk Algılarının Değerlendirilmesi
(İstanbul Aydın Üniversitesi Yeni Medya Elektronik Dergisi, 2020-09-01)
Sosyal sorumluluk işletmeler için olduğu kadar bireyler için de önemli konulardan bir tanesidir.
Bugünlerde insanlar yakın çevreleri için olduğu kadar tüm insanlık için de bir şeyler yapmak
istemektedirler. Bu çabalar ...