Search
Now showing items 1-5 of 5
Sanayi Kuruluşlarında Online İtibar Yönetimi
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2021-09)
İnternet küçük gruplar arasında etkileşim ve alışveriş düşüncesiyle
başlamış, giderek hayatın her aşamasında kendisini
göstermiştir. İnternet sürekli yenilenen ve gelişen kullanım
alanlarıyla birlikte insanlığa birçok ...
Sosyal Medyada Kurumsal İtibar: Üniversitelere Dönük Bir Değerlendirme
(Güven Plus Grup Danışmanlık, 2020-01-10)
Kurumsal itibar şirketler için olduğu kadar üniversiteler için de olmazsa olmaz kavramlardan bir tanesidir. Kurumsal itibarı yüksek olan üniversiteler geleceğe güvenle bakarken aynı zamanda daha nitelikli akademik ve idari ...
Kadın İşgücünün Siyasete Yansıması: Sosyal Medyada Kadın Milletvekiller
(Gazi Kitabevi, 2016)
Kadınlarımız…Farklı rolleri gün içerisinde kusursuzca canlandırabilen
yetenekli bir oyuncu. Sabah evde eş, anne ve aşçı, işe dolmuşla giderken aile
bütçesi destekçisi, işyerinde işini iyi yapan bir işgören, aynı zamanda ...
Sanayi Kuruluşlarında Online İtibar Yönetimi: Covid-19 Döneminde Sosyal Medyaya Dönük Bir Çalışma
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2021-09-01)
Sanayi Kuruluşlarında itibar konusu ve kuramları literatür olarak verilmiştir. Ardından 22 şirket üzerinde ve dört sosyal medya ağında yer alan paylaşımlara analiz edilmiştir.
Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanımı Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma: KTO Karatay Üniversitesi Facebook Örneği
(Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 2018-08-17)
Günümüz insanı iletişimle iç içe yaşamaktadır. Kitle iletişim araçları hayatımızın vazgeçilmezleri arasına girmiştir. 1990'lı yılların ilk yarısında sıradan kullanıcıların hayatına giren internet, kullanıcılarına sanal bir ...