• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • FAKÜLTELER
  • Sosyal ve Beşeri Bilimler Fakültesi
  • Search
  •   DSpace Home
  • FAKÜLTELER
  • Sosyal ve Beşeri Bilimler Fakültesi
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-6 of 6

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Sanayi Kuruluşlarında Online İtibar Yönetimi 

BÜYÜKDOĞAN, Birol (Nobel Akademik Yayıncılık, 2021-09)
İnternet küçük gruplar arasında etkileşim ve alışveriş düşüncesiyle başlamış, giderek hayatın her aşamasında kendisini göstermiştir. İnternet sürekli yenilenen ve gelişen kullanım alanlarıyla birlikte insanlığa birçok ...
Thumbnail

Sosyal Medyada Kurumsal İtibar: Üniversitelere Dönük Bir Değerlendirme 

BÜYÜKDOĞAN, Birol (Güven Plus Grup Danışmanlık, 2020-01-10)
Kurumsal itibar şirketler için olduğu kadar üniversiteler için de olmazsa olmaz kavramlardan bir tanesidir. Kurumsal itibarı yüksek olan üniversiteler geleceğe güvenle bakarken aynı zamanda daha nitelikli akademik ve idari ...
Thumbnail

Kadın İşgücünün Siyasete Yansıması: Sosyal Medyada Kadın Milletvekiller 

BÜYÜKDOĞAN, Birol (Gazi Kitabevi, 2016)
Kadınlarımız…Farklı rolleri gün içerisinde kusursuzca canlandırabilen yetenekli bir oyuncu. Sabah evde eş, anne ve aşçı, işe dolmuşla giderken aile bütçesi destekçisi, işyerinde işini iyi yapan bir işgören, aynı zamanda ...
Thumbnail

Sanayi Kuruluşlarında Online İtibar Yönetimi: Covid-19 Döneminde Sosyal Medyaya Dönük Bir Çalışma 

BÜYÜKDOĞAN, Birol (Nobel Akademik Yayıncılık, 2021-09-01)
Sanayi Kuruluşlarında itibar konusu ve kuramları literatür olarak verilmiştir. Ardından 22 şirket üzerinde ve dört sosyal medya ağında yer alan paylaşımlara analiz edilmiştir.
Thumbnail

Devlet ve Vakıf Üniversitesi Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanımı: Kullanımlar ve Doyumlar Kuramı Bağlamında Bir Karşılaştırma 

BÜYÜKDOĞAN, Birol; GEDİK, Hasan; SEZERER ALBAYRAK, Eda; ÖZDEMİR, Nilgün (International Journal of Academic Value Studies, 2017)
Günümüz insanı iletişimle iç içe yaşamaktadır. Kitle iletişim araçları hayatımızın vazgeçilmezleri arasına girmiştir. Bu çalışmada üniversite öğrencilerinin sosyal medya kullanma alışkanlıkları kullanımlar ve doyumlar ...
Thumbnail

Online Kurumsal İtibar Yönetimi: CEO’ların Twitter Kullanımı Üzerine Nitel Bir Araştırma 

BÜYÜKDOĞAN, Birol (Selçuk Üniversitesi, 2020-07-01)
Online kurumsal itibar günümüz şirketleri için en önemli konulardan bir tanesi haline gelmiştir. Kurumsal itibarın yönetilmesinde sorumluluğun büyük oranda CEO’lar tarafından alınması istenmektedir. Bu çalışmanın amacı ...





Creative Commons License
DSpace@Karatay by Karatay University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace software copyright © 2002-2022  LYRASIS
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 



| Yönerge | Rehber | İletişim |

sherpa/romeo

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_typeThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_type

My Account

LoginRegister

Discover

Author
BÜYÜKDOĞAN, Birol (6)
GEDİK, Hasan (1)SEZERER ALBAYRAK, Eda (1)ÖZDEMİR, Nilgün (1)Subject
Sosyal Medya (6)
Kurumsal İtibar (2)Online İtibar (2)Dijital Halkla İlişkiler (1)İçerik Analizi (1)Kadın Milletvekilleri (1)Kullanımlar ve Doyumlar (1)Kurumsal İletişim (1)Online Kurumsal İtibar (1)Sanayi Şirketleri (1)... View MoreDate Issued2020 (2)2021 (2)2016 (1)2017 (1)Has File(s)Yes (6)

DSpace software copyright © 2002-2022  LYRASIS
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV