Search
Now showing items 1-2 of 2
Sosyal Medyada Kurumsal İtibar: Üniversitelere Dönük Bir Değerlendirme
(Güven Plus Grup Danışmanlık, 2020-01-10)
Kurumsal itibar şirketler için olduğu kadar üniversiteler için de olmazsa olmaz kavramlardan bir tanesidir. Kurumsal itibarı yüksek olan üniversiteler geleceğe güvenle bakarken aynı zamanda daha nitelikli akademik ve idari ...
Online Kurumsal İtibar Yönetimi: CEO’ların Twitter Kullanımı Üzerine Nitel Bir Araştırma
(Selçuk Üniversitesi, 2020-07-01)
Online kurumsal itibar günümüz şirketleri için en önemli konulardan
bir tanesi haline gelmiştir. Kurumsal itibarın yönetilmesinde
sorumluluğun büyük oranda CEO’lar tarafından alınması
istenmektedir. Bu çalışmanın amacı ...