[email protected] Karatay
    • Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
View Item 
  •   [email protected] Karatay
  • FAKÜLTELER
  • Sosyal ve Beşeri Bilimler Fakültesi
  • İletişim Tasarımı ve Yönetimi
  • Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar
  • View Item
  •   [email protected] Karatay
  • FAKÜLTELER
  • Sosyal ve Beşeri Bilimler Fakültesi
  • İletişim Tasarımı ve Yönetimi
  • Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Online Kurumsal İtibar Yönetimi: CEO’ların Twitter Kullanımı Üzerine Nitel Bir Araştırma

Büyükdoğan, Birol
  • BibTex
  • EndNote (RIS)
Loading
NameSizeDescription
2020-7-Online Kurumsal İtibar.pdf364.7Kb
Thumbnail
Date
2020-07-01
URI
http://hdl.handle.net/20.500.12498/4847
Metadata
Show full item record
Abstract
Online kurumsal itibar günümüz şirketleri için en önemli konulardan bir tanesi haline gelmiştir. Kurumsal itibarın yönetilmesinde sorumluluğun büyük oranda CEO’lar tarafından alınması istenmektedir. Bu çalışmanın amacı CEO’ların sosyal medya paylaşımlarının online kurumsal itibar yönetimi açısından değerlendirilmesidir. Çalışmanın kapsamı Türkiye’nin 2019 yılındaki en beğenilen şirketlerinin CEO’larının Twitter paylaşımlarıdır. Çalışmada nitel araştırma veri toplama tekniklerinden dokumann incelemesi tekniği kullanılmıştır. Çalışmada Capital Dergisinin 2019 yılının en beğenilen şirketleri araştırmasındaki ilk 25 şirket örneklem olarak alınmıştır. Çalışmada 25 şirketin CEO’sunun Twitter hesapları bir veri analiz yöntemi olan içerik analizi yöntemiyle incelenmiştir. Çalışmada 25 CEO’nun yalnızca yüzde 40’nın Twitter kullandığı görülmüştür. CEO’ların hafta içi olduğu kadar hafta sonu da paylaşımları devam ettiği görülmüştür. Çalışma sonuçlarına göre ürün ve hizmetler, vatandaşlık, performans ve liderlik bileşenleri en fazla paylaşım yapılan bileşenler iken çalışma ortamı ve yönetişim bileşenleri ise en az paylaşım yapılan bileşenler olmuştur. Çalışmada en beğenilen şirketlerin CEO’larının Twitter’ı yeteri kadar kullanmadıkları ve dijital halkla ilişkiler faaliyetlerine gerekli desteği vermedikleri görülmüştür....  Show more  Show less
Keyword
Sosyal Medya, Kurumsal İtibar, Online Kurumsal İtibar, Dijital Halkla İlişkiler, Twitter’da CEO’lar
Item type
Article
Collections
  • Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar [25]

- KTO Karatay Kutuphanesi
- KTO Karatay Universitesi
- Contact Us / Send Feedback
DSpace software
Gemini
 

 

Browse

Communities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy lcAuthorBy TypeBy publisherBy languageBy rightsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy lcAuthorBy TypeBy publisherBy languageBy rights

My Account

LoginRegister

- KTO Karatay Kutuphanesi
- KTO Karatay Universitesi
- Contact Us / Send Feedback
DSpace software
Gemini