[email protected] Karatay
    • Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   [email protected] Karatay
  • FAKÜLTELER
  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İşletme
  • Search
  •   [email protected] Karatay
  • FAKÜLTELER
  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İşletme
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-5 of 5

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Facebook’ta Bulunma Amacı ve Facebook Reklamlarına Duyulan İlgi Arasındaki İlişki 

Torlak, Ömer; Ay, Ufuk (2014-12-01)
Bu araştırmada Facebook’ta bulunma amaçları ile Facebook reklamlarına duyulan ilgi arasında bir ilişki olup olmadığı ölçülmüştür. Bu amaçla internet üzerinden 283 kişiye anket uygulanmıştır. Araştırmanın bulguları Facebook’ta ...
Thumbnail

TÜRKİYE’DE KÂR AMAÇSIZ ÖRGÜTLERDE PAZARLAMA ÇALIŞMALARI (1999 – 2015): MERKEZ-ÇEVRE İLİŞKİSİ BAĞLAMINDA MEVCUT DURUM VE YÖNELİMLER 

Torlak, Ömer; Tiltay, Muhammet Ali; İşlek, Mahmut Sami; Ay, Ufuk (Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2017-06-14)
Bu çalışmada Türkçe literatürde kâr amaçsız örgütlerle ilgili yapılan çalışmaların bir değerlendirilmesi yapılmıştır. 1999 ile 2015 yılları arasında Türkçe literatürde kâr amaçsız örgütleri konu alan kitaplar, makaleler, ...
Thumbnail

Ritual as assemblage: feast of sacrifice experiences of Turkish consumers 

Torlak, Ömer; Özmen, Müjdat; Tiltay, Muhammet Ali; İşlek, Mahmut Sami; Ay, Ufuk (Emerald Publishing Limited, 2019-06-10)
Purpose The purpose of this paper is to theorize and empirically investigate the formation of consumer’s consumption ritual experiences and discourses associated with Feast of Sacrifice. Design/methodology/approach The ...
Thumbnail

Ritüele Katılımdaki Rollere Göre Tüketici Tipolojileri 

Torlak, Ömer; Özmen, Müjdat; İşlek, Sami; AY, Ufuk; Tiltay, Muhammet Ali (2018-06-29)
Giriş ve Çalışmanın Amacı Ritüeller tüketicinin katılım durumuna göre farklı tipolojilerin oluşmasına imkân veren ve tüketim eylemleri içerisinde önemli yeri olan sosyal olgulardır. Ritüellerin kutsal ve seküler olmak ...
Thumbnail

ÇOCUKLAR, GENÇLER VE ERGENLERİN MATERYALİST EĞİLİMLERİNİN MOTİVASYONLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLAR 

Torlak, Ömer; AY, Ufuk (2014-06)
Anahtar kelimeler: materyalizm, sosyal kıyaslama, aile iletişimi, arkadaş iletişimi 1.Giriş Materyalizm genel anlamı ile tüketicinin dünya malına atfettiği önem olarak tanımlanabilir. Materyalizmin en üst seviyesinde, ...

- KTO Karatay Kutuphanesi
- KTO Karatay Universitesi
- Contact Us / Send Feedback
DSpace software
Gemini
 

 

Browse

Communities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy lcAuthorBy TypeBy publisherBy languageBy rightsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy lcAuthorBy TypeBy publisherBy languageBy rights

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Torlak, Ömer (5)
Ay, Ufuk (3)Tiltay, Muhammet Ali (3)AY, Ufuk (2)İşlek, Mahmut Sami (2)Özmen, Müjdat (2)İşlek, Sami (1)SubjectSOCIAL SCIENCES (5)... View MoreDate Issued2014 (2)2017 (1)2018 (1)2019 (1)Has File(s)Yes (5)

- KTO Karatay Kutuphanesi
- KTO Karatay Universitesi
- Contact Us / Send Feedback
DSpace software
Gemini