Search
Now showing items 1-5 of 5
Facebook’ta Bulunma Amacı ve Facebook Reklamlarına Duyulan İlgi Arasındaki İlişki
(2014-12-01)
Bu araştırmada Facebook’ta bulunma amaçları ile Facebook reklamlarına duyulan ilgi arasında bir ilişki olup olmadığı ölçülmüştür. Bu amaçla internet üzerinden 283 kişiye anket uygulanmıştır. Araştırmanın bulguları Facebook’ta ...
TÜRKİYE’DE KÂR AMAÇSIZ ÖRGÜTLERDE PAZARLAMA ÇALIŞMALARI (1999 – 2015): MERKEZ-ÇEVRE İLİŞKİSİ BAĞLAMINDA MEVCUT DURUM VE YÖNELİMLER
(Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2017-06-14)
Bu çalışmada Türkçe literatürde kâr amaçsız örgütlerle ilgili yapılan çalışmaların bir değerlendirilmesi yapılmıştır. 1999 ile 2015 yılları arasında Türkçe literatürde kâr amaçsız örgütleri konu alan kitaplar, makaleler, ...
Ritual as assemblage: feast of sacrifice experiences of Turkish consumers
(Emerald Publishing Limited, 2019-06-10)
Purpose
The purpose of this paper is to theorize and empirically investigate the formation of consumer’s consumption ritual experiences and discourses associated with Feast of Sacrifice.
Design/methodology/approach
The ...
Ritüele Katılımdaki Rollere Göre Tüketici Tipolojileri
(2018-06-29)
Giriş ve Çalışmanın Amacı
Ritüeller tüketicinin katılım durumuna göre farklı tipolojilerin oluşmasına imkân veren ve tüketim eylemleri içerisinde önemli yeri olan sosyal olgulardır. Ritüellerin kutsal ve seküler olmak ...
ÇOCUKLAR, GENÇLER VE ERGENLERİN MATERYALİST EĞİLİMLERİNİN MOTİVASYONLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLAR
(2014-06)
Anahtar kelimeler: materyalizm, sosyal kıyaslama, aile iletişimi, arkadaş iletişimi
1.Giriş Materyalizm genel anlamı ile tüketicinin dünya malına atfettiği önem olarak tanımlanabilir. Materyalizmin en üst seviyesinde, ...