Dspace@KTO Karatay
    • Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
View Item 
  •   Dspace@KTO Karatay
  • FAKÜLTELER
  • Sosyal ve Beşeri Bilimler Fakültesi
  • İletişim Tasarımı ve Yönetimi
  • Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar
  • View Item
  •   Dspace@KTO Karatay
  • FAKÜLTELER
  • Sosyal ve Beşeri Bilimler Fakültesi
  • İletişim Tasarımı ve Yönetimi
  • Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sanayi Kuruluşlarında Online İtibar Yönetimi

BÜYÜKDOĞAN, Birol
  • BibTex
  • EndNote (RIS)
Loading
NameSizeDescription
Sanayi Kuruluşlarında Online İtibar Yönetimi-Kitap-pages-1-7.pdf1.338MbKitap
Thumbnail
Date
2021-09
URI
http://hdl.handle.net/20.500.12498/5415
Metadata
Show full item record
Abstract
İnternet küçük gruplar arasında etkileşim ve alışveriş düşüncesiyle başlamış, giderek hayatın her aşamasında kendisini göstermiştir. İnternet sürekli yenilenen ve gelişen kullanım alanlarıyla birlikte insanlığa birçok alanda katkılar sağlamaktadır. Bu katkılar sosyal alanda olduğu kadar üretim ve hizmet alanlarında da kendisini göstermektedir. İnternet birçok alanda katkı sağladığı gibi küreselleşmeyle birlikte şirketler için bazı zorlukları da beraberinde getirmiştir. Öncelikle tüketicii bilinci artmış, reklamla ikna olan tüketici yerine farklı tüketicilerin deneyimlerini de okuyan, karşılaştırarak karar veren yeni bir tüketici tipi ortaya çıkmıştır. Ortaya çıkan bu yeni tüketici düşüncelerini çok farklı dijital ortamlarda belirtmekte, bu durum kimi zaman şirketler için bir krize dönüşebilmektedir. Günümüz dünyası giderek kriz dünyasına da dönüşmektedir. Her gün yeni bir krizle karşılaşan şirketler bazen ne yapacaklarını ve krizi nasıl yöneteceklerini bilemez hale gelebilmektedirler. 1990’lı yıllarda yalnızca mali krizlerle mücadele eden ve onlara karşı tedbirler geliştiren iş dünyası seller, yangınlar, göçler, dövizdeki oynamalar, ABD Merkez Bankası’nın kararları, bir başka ülkede meydana gelen her türlü kriz, üründen ve çalışan paylaşımlarından kaynaklanan sosyal medya krizleri ve tüketiciden kaynaklanan sosyal medya krizleri gibi çok fazla sayıda krizle karşı karşıya kalmış durumdadır. Bu krizlere en son COVİD-19 krizi eklenmiştir. Her bir kriz kurumların itibarlarında derin yaralar açmakta, tekrar eski haline gelmeleri ise uzun ve zorlu bir tedavi sürecini gerektirmektedir. COVİD-19 krizi Çin’den başlayıp tüm dünyaya yayılan ve giderek insanların belli oranda tecrit edilmesini gerektiren bir salgına dönüşmüştür. Bu salgın her yaştaki insanı ve tüm sektörleri derinden etkilemiş ve birçok yeni normale alışmamızı sağlamıştır. Bu yeni normalle birlikte şirketler açısından da yeni tedbirler almak zorunlu hale gelmiştir....  Show more  Show less
Keyword
Online İtibar; Sosyal Medya; Sanayi Şirketleri
Item type
Kitap
Collections
  • Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar [34]

- KTO Karatay Kutuphanesi
- KTO Karatay Universitesi
- Contact Us / Send Feedback
DSpace software
Gemini
 

 


sherpa/romeo

Browse

Communities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy TypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Type

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage StatisticsView Google Analytics Statistics

- KTO Karatay Kutuphanesi
- KTO Karatay Universitesi
- Contact Us / Send Feedback
DSpace software
Gemini