Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBÜYÜKDOĞAN, Birol
dc.date.accessioned2022-04-12T08:19:35Z
dc.date.available2022-04-12T08:19:35Z
dc.date.issued2021-09
dc.identifier.isbnISBN: 978-605-70792-8-2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12498/5415
dc.description.abstractİnternet küçük gruplar arasında etkileşim ve alışveriş düşüncesiyle başlamış, giderek hayatın her aşamasında kendisini göstermiştir. İnternet sürekli yenilenen ve gelişen kullanım alanlarıyla birlikte insanlığa birçok alanda katkılar sağlamaktadır. Bu katkılar sosyal alanda olduğu kadar üretim ve hizmet alanlarında da kendisini göstermektedir. İnternet birçok alanda katkı sağladığı gibi küreselleşmeyle birlikte şirketler için bazı zorlukları da beraberinde getirmiştir. Öncelikle tüketici bilinci artmış, reklamla ikna olan tüketici yerine farklı tüketicilerin deneyimlerini de okuyan, karşılaştırarak karar veren yeni bir tüketici tipi ortaya çıkmıştır. Ortaya çıkan bu yeni tüketici düşüncelerini çok farklı dijital ortamlarda belirtmekte, bu durum kimi zaman şirketler için bir krize dönüşebilmektedir. Günümüz dünyası giderek kriz dünyasına da dönüşmektedir. Her gün yeni bir krizle karşılaşan şirketler bazen ne yapacaklarını ve krizi nasıl yöneteceklerini bilemez hale gelebilmektedirler. 1990’lı yıllarda yalnızca mali krizlerle mücadele eden ve onlara karşı tedbirler geliştiren iş dünyası seller, yangınlar, göçler, dövizdeki oynamalar, ABD Merkez Bankası’nın kararları, bir başka ülkede meydana gelen her türlü kriz, üründen ve çalışan paylaşımlarından kaynaklanan sosyal medya krizleri ve tüketiciden kaynaklanan sosyal medya krizleri gibi çok fazla sayıda krizle karşı karşıya kalmış durumdadır. Bu krizlere en son COVİD-19 krizi eklenmiştir. Her bir kriz kurumların itibarlarında derin yaralar açmakta, tekrar eski haline gelmeleri ise uzun ve zorlu bir tedavi sürecini gerektirmektedir. COVİD-19 krizi Çin’den başlayıp tüm dünyaya yayılan ve giderek insanların belli oranda tecrit edilmesini gerektiren bir salgına dönüşmüştür. Bu salgın her yaştaki insanı ve tüm sektörleri derinden etkilemiş ve birçok yeni normale alışmamızı sağlamıştır. Bu yeni normalle birlikte şirketler açısından da yeni tedbirler almak zorunlu hale gelmiştir.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherNobel Akademik Yayıncılıken_US
dc.subjectOnline İtibaren_US
dc.subjectSosyal Medyaen_US
dc.subjectSanayi Şirketlerien_US
dc.titleSanayi Kuruluşlarında Online İtibar Yönetimien_US
dc.typeKitapen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster