Dspace@KTO Karatay
    • Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
View Item 
  •   Dspace@KTO Karatay
  • FAKÜLTELER
  • Sosyal ve Beşeri Bilimler Fakültesi
  • İletişim Tasarımı ve Yönetimi
  • Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar
  • View Item
  •   Dspace@KTO Karatay
  • FAKÜLTELER
  • Sosyal ve Beşeri Bilimler Fakültesi
  • İletişim Tasarımı ve Yönetimi
  • Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Havayolu Şirketlerinde Online İtibar Yönetimi: Covid-19 Sürecine Ait Karşılaştırmalı Bir Analiz

BÜYÜKDOĞAN, Birol
  • BibTex
  • EndNote (RIS)
Loading
NameSizeDescription
bölüm 192.sayfa.pdf497.6Kb
Thumbnail
Date
2022-09-03
URI
http://hdl.handle.net/20.500.12498/5474
Metadata
Show full item record
Abstract
Covid-19 pandemisi 2019 Kasım ve Aralık aylarında öncelikle Çin‟de ar dından farklı ülkelerde hissedilmeye başladı. Hastalık Türk haber bültenlerinde dünya haberleri içinde geçiyor ve seyircinin bir kısmı için gelip geçici krizler den biriymiş gibi görülüyordu. Ancak salgın 2020 Şubat ayından itibaren Tür kiye‟de de kendini göstermeye başladı. Pandeminin etkisiyle 2020 Mart ayında önce Millî Eğitim Bakanlığına bağlı okullar ve üniversitelerde iki haftalık ka panma başladı, ardından devlet ve özeel şirket çalışanlarını da kapsayan bir dizi kapanma tedbirleri alındı. Bu tedbirler çalışma ortamlarında alınacak sağlık tedbirlerinden evden çalışmaya, yeme içme sektörlerinin işlerine ara vermesin den şehirler arası ve ülkeler arası seyahat yasağına kadar bir dizi tedbiri kapsı yordu. Alınan bu tedbirler zamanla “yeni normal” olarak adlandırılmaya da başladı. 2020 Mart ayında alınmaya başlanan bu tedbirler 2020 yaz aylarından itibaren kademe kademe azaltılmaya başladı. Ancak bu süreçteki yasak ve ted birler şirketlere büyük oranda müşteri ve para kaybettirirken itibarlarını da etkiledi. İtibar şirketlerin sektörlerinde devamlılıklarını sağlayan en önemli unsurlardan bir tanesidir. Şirketler bu dönemi en az hasarla atlatmak için farklı çözümler üretmeye ve itibarlarını korumaya çalıştılar. Şirketlerin hedef kitlele rine kendilerini en iyi anlatma kanallarından biri olan sosyal medya platformla rı da Covid-19 sürecinde oldukça etkin kullanıldı. Dünyanın gözde sektörlerin den birisi olan havayolu taşımacılığı sektörü de bu süreci en az kayıpla atlat mak için gerekli tedbirleri almıştı. Bu süreçte şirketler hedef kitleleriyle ileti şimi bir an olsun kesmemiş ve sosyal medya paylaşımlarını artırarak devam ettirmişlerdir...  Show more  Show less
Keyword
Hava Yolu Şirketleri; Online İtibar Yönetimi; Covid-19
Item type
Kitap Bölümü
Collections
  • Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar [34]

- KTO Karatay Kutuphanesi
- KTO Karatay Universitesi
- Contact Us / Send Feedback
DSpace software
Gemini
 

 


sherpa/romeo

Browse

Communities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy TypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Type

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage StatisticsView Google Analytics Statistics

- KTO Karatay Kutuphanesi
- KTO Karatay Universitesi
- Contact Us / Send Feedback
DSpace software
Gemini