Ara
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
Online FoMO, Insta-Mom Takibi ve Ürün İlgilenimi Arasındaki İlişkide Sosyal Kıyaslama ve Benlik Saygısının Düzenleyicilik Rollerinin İncelenmesi
(Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, 2022)
Dünya genelinde yaklaşık 2 milyarlık bir tüketici grubunu oluşturan anneler, sosyal medyayı yoğun bir şekilde kullanmaktadır. Çevrimiçi ünlülerden biri olan Instagram anneleri, hedefledikleri bu tüketici grubunun satın ...
A Bibliometric Overview of The Journal of Historical Research in Marketing Between 2009 and 2021
(Journal of Historical Research in Marketing, 2021)
Purpose
The purpose of this paper is to reveal the contributions of the Journal of Historical Research in Marketing (JHRM) to the academic body of knowledge. Pursuant to this objective, the study classifies the publications ...
The Impact Of Neuroticism On Compulsive Buying Behavior: The Mediating Role of The Past-Negative Time Perspective and The Moderating Role of The Consumer’s Need For Uniqueness
(Journal of Marketing Theory and Practice, 2022)
Around 300 million people are affected by consumption-related psychological disorders. Despite the prominence of this problem, which impacts 1 in every 20 people, the number of studies on consumption-related problems in ...
Export Performance: A Comprehensive Bibliometric Overview
(Journal of Business & Industrial Marketing, 2024-01)
Abstract
Purpose
This study aims to present a bibliometric overview of the academic research on export performance (EP) in the business and management areas.
Design/methodology/approach
A bibliometric overview of ...
Terrorism and Tourism: An Empirical Exemplification of Consequences of Terrorist Attacks on Tourism Revenues in Turkey
(Tourism: An International Interdisciplinary Journal, 2022)
The booming tourism sector in Turkey has resulted in major economic gains in terms of direct revenues to both government and private sectors alike. Turkey had more than 45 million visits in 2018, and top inbound arrivals ...
Mobile Marketing: Current State and Future Research Directions
(Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, 2021)
Bu çalışmanın amacı, mobil pazarlama literatürüne ayrıntılı bir genel bakış sağlamaktır. Bu amaç doğrultusunda, mobil pazarlama çalışmalarının mevcut durumunun geniş bir görüntüsü verilmekte ve yayınlanan mobil pazarlama ...
Ulusal Pazarlama Yazınında Yer Alan Nitel Makalelerin İncelenmesi
(Journal of Business Research - Turk, 2021)
Amaç – Bu araştırmanın amacı,ulusal yazında yer alan, pazarlama disiplini içerisinde yayınlanmış nitel çalışmaların incelenmesidir. İkincil olarak nitel araştırmalarda karşılaşılabilecek sorunlar ile çözümleri irdelenecek ...
Uluslararası Şirketlerde Halkla İlişkiler
(Eğitim Yayınevi, 2022)
Küreselleşme, dünya çapında ekonomik, sosyal ve politik olarak bağımlılıkların artması anlamına gelmektedir. Küreselleşme ticaret, sermaye ve bilgi akışının hiç olmadığı kadar büyük boyutlara ulaşmasıyla hayatın her alanında ...
Dersaadet’te Tüketim (1855-1923) Kitap Eleştirisi: Köse, Yavuz (2016).
(Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 2021)
Tarih çalışan akademisyenler bir süredir geçmişi çözümlerken yeni bir araç olarak tüketimi kullanmaktadır (Quataert, 2000). Tüketimin modern dünyanın oluşumunda oynadığı merkezi rol (Holt ve Searls, 1994), geçmişteki tüketim ...