[email protected] Karatay
    • Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
View Item 
  •   [email protected] Karatay
  • FAKÜLTELER
  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İşletme
  • Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar
  • View Item
  •   [email protected] Karatay
  • FAKÜLTELER
  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İşletme
  • Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Facebook’ta Bulunma Amacı ve Facebook Reklamlarına Duyulan İlgi Arasındaki İlişki

Torlak, Ömer; Ay, Ufuk
  • BibTex
  • EndNote (RIS)
Loading
NameSizeDescription
facebok reklamlarıı.pdf63.15Kb
Thumbnail
Date
2014-12-01
URI
https://hdl.handle.net/20.500.12498/885
Metadata
Show full item record
Abstract
Bu araştırmada Facebook’ta bulunma amaçları ile Facebook reklamlarına duyulan ilgi arasında bir ilişki olup olmadığı ölçülmüştür. Bu amaçla internet üzerinden 283 kişiye anket uygulanmıştır. Araştırmanın bulguları Facebook’ta bulunma amaçları olarak tanımlanan “sosyal arama” ve “sosyal tarama” değişkenleriyle Facebook reklamlarına duyulan ilgi arasında anlamlı ilişkiler olduğunu destekler niteliktedir.
Keyword
Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Business and economics::Business studies
Item type
Article
Collections
  • Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar [25]

- KTO Karatay Kutuphanesi
- KTO Karatay Universitesi
- Contact Us / Send Feedback
DSpace software
Gemini
 

 

Browse

Communities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy lcAuthorBy TypeBy publisherBy languageBy rightsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy lcAuthorBy TypeBy publisherBy languageBy rights

My Account

LoginRegister

- KTO Karatay Kutuphanesi
- KTO Karatay Universitesi
- Contact Us / Send Feedback
DSpace software
Gemini