Hizmetlerin Pazarlanmasında Hizmet Kalitesinin Önemi

İÇİNDEKİLER 1-Hizmet ve Hizmetlerin Özellikleri 2-Hizmet Pazarlaması 3-Hizmetlerde Talep Ve Kapasite Yönetimi 4-Hizmet Kalitesi 5-Sağlık Hizmetleri Pazarlaması 6-Emlak Hizmetleri Pazarlaması 7-Eğitim Hizmetleri Pazarlaması

Erişime Açık
Görüntülenme
4
22.03.2024 tarihinden bu yana
İndirme
1
22.03.2024 tarihinden bu yana
Son Erişim Tarihi
19 Nisan 2024 14:25
Google Kontrol
Tıklayınız
Tam Metin
Detaylı Görünüm
Eser Adı
(dc.title)
Hizmetlerin Pazarlanmasında Hizmet Kalitesinin Önemi
Yayın Türü
(dc.type)
Kitap
Yazar/lar
(dc.contributor.author)
GEDİK, Hasan
Atıf Dizini
(dc.source.database)
Diğer
Konu Başlıkları
(dc.subject)
Hizmet Pazarlaması
Yayıncı
(dc.publisher)
GAZİ KİTABEVİ
Yayın Tarihi
(dc.date.issued)
2017
Kayıt Giriş Tarihi
(dc.date.accessioned)
2019-07-11T07:47:07Z
Açık Erişim tarihi
(dc.date.available)
2019-07-11T07:47:07Z
ISSN
(dc.identifier.issn)
978-605-344-604-0
Özet
(dc.description.abstract)
İÇİNDEKİLER 1-Hizmet ve Hizmetlerin Özellikleri 2-Hizmet Pazarlaması 3-Hizmetlerde Talep Ve Kapasite Yönetimi 4-Hizmet Kalitesi 5-Sağlık Hizmetleri Pazarlaması 6-Emlak Hizmetleri Pazarlaması 7-Eğitim Hizmetleri Pazarlaması
Yayın Dili
(dc.language.iso)
tr
Tek Biçim Adres
(dc.identifier.uri)
https://hdl.handle.net/20.500.12498/1257
Analizler
Yayın Görüntülenme
Yayın Görüntülenme
Erişilen ülkeler
Erişilen şehirler
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms