Search
Now showing items 1-10 of 23
COVID-19 PANDEMİSİ DÖNEMİNDE İİBF VE SBBF ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM HAKKINDAKİ DEĞERLENDİRMELERİ
(KTO Karatay Üniversitesi, 2020-11-01)
Geçmiş yıllarda da bir öğretim türü olarak uygulanan uzaktan eğitim, Covid-19 salgınının tüm dünyada etkisini göstermesiyle birlikte daha önemli hâle gelmiştir. Bu öneme istinaden çalışmanın amacı, lisans öğrencilerinin ...
Online Kurumsal İtibar Yönetimi: CEO’ların Twitter Kullanımı Üzerine Nitel Bir Araştırma
(Selçuk Üniversitesi, 2020-07-01)
Online kurumsal itibar günümüz şirketleri için en önemli konulardan
bir tanesi haline gelmiştir. Kurumsal itibarın yönetilmesinde
sorumluluğun büyük oranda CEO’lar tarafından alınması
istenmektedir. Bu çalışmanın amacı ...
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KÜRESEL SOSYAL SORUMLULUK ALGILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
(İstanbul Aydın Üniversitesi Yeni Medya Elektronik Dergisi, 2020-09-01)
Sosyal sorumluluk işletmeler için olduğu kadar bireyler için de önemli konulardan bir tanesidir.
Bugünlerde insanlar yakın çevreleri için olduğu kadar tüm insanlık için de bir şeyler yapmak
istemektedirler. Bu çabalar ...
ULUSLARARASI PAZARLAMA BEKLENTİLERİNİN İHRACATA ETKİSİ KADIN GİRİŞİMCİLER ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
(ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ HOPA ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONFERANSI, 2014)
Küreselleşen dünyada artan rekabet ve yeni pazarlara girme isteği, girişimcileri uluslararasılaşma sürecine girmek zorunda bırakmaktadır. Bu süreç tüm dünyada faaliyet gösteren girişimcilerin rekabet güçlerini artırması ...
Uluslararası Halkla İlişkiler Bağlamında Uluslararası Halkla İlişkiler Ajanslarının Hizmet Alanları
(Karatay Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2019-03)
Bu çalışmanın amacı, uluslararası halkla ilişkiler ajanslarının yapmış oldukları uluslararası halkla ilişkiler faaliyetlerini incelemek ve değerlendirmektir. Uluslararası halkla ilişkiler ajanslarını inceleyen az sayıda ...
Türk Basınında Avrasya: Türkmenistan, Özbekistan, Kırgızistan
(Çizgi Kitabevi, 2018-10)
Avrasya bölgesi gerek enerji ve gerekse etnik yakınlıktan dolayı Türkiye için önem arz etmektedir. Türkiye olarak bu ülkelerle siyasi, ekonomik, kültürel, eğitim vb. etkinliklerde sık sık bir araya gelinmektedir. Bu bölgede ...
Alışveriş Merkezlerinde Yapılan Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin Tüketicilere Etkisi
(Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, 2017-10)
Günümüzde artan rekabet firmaları müşteriyi ikna etme amacına yönelik tutundurma,
diğer deyimle pazarlama iletişimi faaliyetlerine yönlendirmektedir. Bu çalışmanın amacı,
AVM’lerde pazarlama iletişimi çerçevesinde yapılan ...
Kazakhstan Country Image On The Websites Of Turkish Newspapers
(Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi, 2019-03)
The aim of this study was to examine the representation of Kazakhstan in the internet websites of Turkish newspapers. The study sample comprises the websites of Turkey's top four newspapers in terms of sales. The news ...
Devlet ve Vakıf Üniversitesi Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanımı: Kullanımlar ve Doyumlar Kuramı Bağlamında Bir Karşılaştırma
(International Journal of Academic Value Studies, 2017)
Günümüz insanı iletişimle iç içe yaşamaktadır. Kitle iletişim araçları hayatımızın vazgeçilmezleri arasına girmiştir. Bu çalışmada üniversite öğrencilerinin sosyal medya kullanma alışkanlıkları kullanımlar ve doyumlar ...
Küresel Güçlerin Bölgesel Çalışmalarında Küresel Halkla İlişkiler Şirketlerinin Uygulamaları: Rusya Örneği
(Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2016-10)
Küresel güçler yakın ve uzak ekonomik ve siyasi çıkarları için uluslararası halkla ilişkiler şirketlerini
kullanmaktadırlar. Bu çalışmada, Rusya tarafından yürütülen faaliyetlerde uluslararası halka ilişkiler şirketlerinin
rolü ...