Dspace@KTO Karatay
    • Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   Dspace@KTO Karatay
  • FAKÜLTELER
  • Search
  •   Dspace@KTO Karatay
  • FAKÜLTELER
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 23

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

COVID-19 PANDEMİSİ DÖNEMİNDE İİBF VE SBBF ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM HAKKINDAKİ DEĞERLENDİRMELERİ 

Afşar, Bilge; Büyükdoğan, Birol (KTO Karatay Üniversitesi, 2020-11-01)
Geçmiş yıllarda da bir öğretim türü olarak uygulanan uzaktan eğitim, Covid-19 salgınının tüm dünyada etkisini göstermesiyle birlikte daha önemli hâle gelmiştir. Bu öneme istinaden çalışmanın amacı, lisans öğrencilerinin ...
Thumbnail

Online Kurumsal İtibar Yönetimi: CEO’ların Twitter Kullanımı Üzerine Nitel Bir Araştırma 

Büyükdoğan, Birol (Selçuk Üniversitesi, 2020-07-01)
Online kurumsal itibar günümüz şirketleri için en önemli konulardan bir tanesi haline gelmiştir. Kurumsal itibarın yönetilmesinde sorumluluğun büyük oranda CEO’lar tarafından alınması istenmektedir. Bu çalışmanın amacı ...
Thumbnail

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KÜRESEL SOSYAL SORUMLULUK ALGILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ 

Büyükdoğan, Birol (İstanbul Aydın Üniversitesi Yeni Medya Elektronik Dergisi, 2020-09-01)
Sosyal sorumluluk işletmeler için olduğu kadar bireyler için de önemli konulardan bir tanesidir. Bugünlerde insanlar yakın çevreleri için olduğu kadar tüm insanlık için de bir şeyler yapmak istemektedirler. Bu çabalar ...
Thumbnail

ULUSLARARASI PAZARLAMA BEKLENTİLERİNİN İHRACATA ETKİSİ KADIN GİRİŞİMCİLER ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA 

GEDİK, HASAN; AFŞAR, Bilge; Büyükdoğan, Birol (ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ HOPA ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONFERANSI, 2014)
Küreselleşen dünyada artan rekabet ve yeni pazarlara girme isteği, girişimcileri uluslararasılaşma sürecine girmek zorunda bırakmaktadır. Bu süreç tüm dünyada faaliyet gösteren girişimcilerin rekabet güçlerini artırması ...
Thumbnail

Uluslararası Halkla İlişkiler Bağlamında Uluslararası Halkla İlişkiler Ajanslarının Hizmet Alanları 

Büyükdoğan, Birol (Karatay Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2019-03)
Bu çalışmanın amacı, uluslararası halkla ilişkiler ajanslarının yapmış oldukları uluslararası halkla ilişkiler faaliyetlerini incelemek ve değerlendirmektir. Uluslararası halkla ilişkiler ajanslarını inceleyen az sayıda ...
Thumbnail

Türk Basınında Avrasya: Türkmenistan, Özbekistan, Kırgızistan 

Büyükdoğan, Birol (Çizgi Kitabevi, 2018-10)
Avrasya bölgesi gerek enerji ve gerekse etnik yakınlıktan dolayı Türkiye için önem arz etmektedir. Türkiye olarak bu ülkelerle siyasi, ekonomik, kültürel, eğitim vb. etkinliklerde sık sık bir araya gelinmektedir. Bu bölgede ...
Thumbnail

Alışveriş Merkezlerinde Yapılan Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin Tüketicilere Etkisi 

Gedik, Hasan; Büyükdoğan, Birol (Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, 2017-10)
Günümüzde artan rekabet firmaları müşteriyi ikna etme amacına yönelik tutundurma, diğer deyimle pazarlama iletişimi faaliyetlerine yönlendirmektedir. Bu çalışmanın amacı, AVM’lerde pazarlama iletişimi çerçevesinde yapılan ...
Thumbnail

Kazakhstan Country Image On The Websites Of Turkish Newspapers 

Büyükdoğan, Birol (Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi, 2019-03)
The aim of this study was to examine the representation of Kazakhstan in the internet websites of Turkish newspapers. The study sample comprises the websites of Turkey's top four newspapers in terms of sales. The news ...
Thumbnail

Devlet ve Vakıf Üniversitesi Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanımı: Kullanımlar ve Doyumlar Kuramı Bağlamında Bir Karşılaştırma 

Büyükdoğan, Birol; Gedik, Hasan; Sezerer Albayrak, Eda; Özdemir, Nilgün (International Journal of Academic Value Studies, 2017)
Günümüz insanı iletişimle iç içe yaşamaktadır. Kitle iletişim araçları hayatımızın vazgeçilmezleri arasına girmiştir. Bu çalışmada üniversite öğrencilerinin sosyal medya kullanma alışkanlıkları kullanımlar ve doyumlar ...
Thumbnail

Küresel Güçlerin Bölgesel Çalışmalarında Küresel Halkla İlişkiler Şirketlerinin Uygulamaları: Rusya Örneği 

Büyükdoğan, Birol (Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2016-10)
Küresel güçler yakın ve uzak ekonomik ve siyasi çıkarları için uluslararası halkla ilişkiler şirketlerini kullanmaktadırlar. Bu çalışmada, Rusya tarafından yürütülen faaliyetlerde uluslararası halka ilişkiler şirketlerinin rolü ...
  • 1
  • 2
  • 3

- KTO Karatay Kutuphanesi
- KTO Karatay Universitesi
- Contact Us / Send Feedback
DSpace software
Gemini
 

 

Browse

Communities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy TypeThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Type

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Büyükdoğan, Birol (22)
GEDİK, HASAN (4)Gedik, Hasan (3)AFŞAR, Bilge (2)Afşar, Bilge (1)Arslanoğlu, Şeref (1)Büyükdoğan, Birol (1)Büyükyıldırım, Behnan (1)Dereli, Yüksel (1)Sezerer Albayrak, Eda (1)... View MoreSubjectSOCIAL SCIENCES (6)Content Analysis (2)Country Image (2)Halkla İlişkiler (2)International Public Relations (2)İçerik Analizi (2)Service Marketing (2)Sosyal Medya (2)Uluslararası Halkla İlişkiler (2)Alışveriş Merkezleri (1)... View MoreDate Issued2017 (5)2019 (4)2020 (4)2016 (3)2014 (2)2015 (2)2022 (2)2018 (1)Has File(s)Yes (23)

- KTO Karatay Kutuphanesi
- KTO Karatay Universitesi
- Contact Us / Send Feedback
DSpace software
Gemini