Browsing Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar by Issue Date
Now showing items 1-20 of 34
-
Yeni Ekonomi ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi
(Gazi Kitabevi, 2014)Yüzyılın ikinci yarısından itibaren küresel anlamda artan rekabet, dünya ekonomisindeki finansal gelişmeler ve ilerleyen teknoloji işletmeleri dışa açılmaya, yenilik yapmaya ve teknoloji geliştirmeye zorlamış, özellikle ... -
Üniversite Öğrencilerinin Öğrenim Gördükleri Şehre Ekonomik Katkıları
(ASOS Journal, 2015)Ülkemizde üniversitesiz il kalmamıştır. Böylece yükseköğretim kurumlarının ekonomiye katkısı daha çok irdelenir hale gelmiştir. Üniversiteler, sahip oldukları öğrenciler vasıtasıyla yer aldıkları kentlere ekonomik, sosyal ... -
The Impact On Students Preferences Of Promotional Mediums Of Universities: The Sample Of Karatay University Students
(The IRES: 14th International Conference, Paris, France, 2015-11-07)Owing to oppression of globalization and communication systems, the institutional publicity activities became more important now than 10 years ago. For the time being, 193 universities stand/take place in Turkey. Universities ... -
Kadın İşgücünün Siyasete Yansıması: Sosyal Medyada Kadın Milletvekiller
(Gazi Kitabevi, 2016)Kadınlarımız…Farklı rolleri gün içerisinde kusursuzca canlandırabilen yetenekli bir oyuncu. Sabah evde eş, anne ve aşçı, işe dolmuşla giderken aile bütçesi destekçisi, işyerinde işini iyi yapan bir işgören, aynı zamanda ... -
KADIN VE İLETİŞİM: BİR SİVİL TOPLUM KURULUŞU OLARAK KADIN GİRİŞİMCİLER DERNEĞİNİN ( KAGİDER) YAZILI BASINDA SUNUMU
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2016)Günümüzde medya, gündemi belirleyen en önemli güçlerden biri hâline gelmiş, gündemi belirlemekle kalmamış kimi zaman olayları kimi zaman da kitleleri yönlendirmeye çalışmıştır. Medya bu özelliğiyle yasama, yürütme ve ... -
Küresel Güçlerin Bölgesel Çalışmalarında Küresel Halkla İlişkiler Şirketlerinin Uygulamaları: Rusya Örneği
(Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2016-10)Küresel güçler yakın ve uzak ekonomik ve siyasi çıkarları için uluslararası halkla ilişkiler şirketlerini kullanmaktadırlar. Bu çalışmada, Rusya tarafından yürütülen faaliyetlerde uluslararası halka ilişkiler şirketlerinin rolü ... -
Lise Müdürlerinde Liderlik, Liderlik Düzeylerinin Öğretmenlerin Motivasyonuna Etkisi (Konya İli Örneği)
(Javstudies: International Journal of Academic Value Studies, 2017)Bu araştırma ile Konya ili; Meram, Karatay ve Selçuklu ilçelerinde bulunan 2014-2015 yılları arasında liselerde görevli öğretmenlerin görüşleri alınarak lise müdürlerinin liderlik düzeylerinin öğretmenlerin motivasyonuna ... -
Devlet ve Vakıf Üniversitesi Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanımı: Kullanımlar ve Doyumlar Kuramı Bağlamında Bir Karşılaştırma
(International Journal of Academic Value Studies, 2017)Günümüz insanı iletişimle iç içe yaşamaktadır. Kitle iletişim araçları hayatımızın vazgeçilmezleri arasına girmiştir. Bu çalışmada üniversite öğrencilerinin sosyal medya kullanma alışkanlıkları kullanımlar ve doyumlar ... -
The Impact Of Service Quality And Public Relation On Patient Satisfaction In Hospitals
(Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2017-10)Service quality and customer satisfaction is a subject of public relation and marketing communication. This research was made in order to evaluate the level of satisfaction of patients who receive treatment at Cardiovascular ... -
The Using of Websites of the Universities for Prospectives Students for Purpose of Instutional Promotion
(Artvin Çoruh Üniversitesi, 2017-10-17)The institutional promotional activities are more important nowadays because of the pressure of globalization and developing communication systems. The websites have more advantages than the newspaper, radio, television, ... -
Dijital Medyada Dilin Yozlaşması: Ünlülerin Instagram Paylaşımlarının İncelenmesi
(Çizgi Kitabevi, 2018)Bilişim teknolojilerinin önemli bir boyuta gelen gelişimi ve değişimi ile birlikte Mc. Luhan’ın da bahsettiği gibi “dünya global bir köy” haline gelmiş, enformasyona erişimin artık gün geçtikçe sınırları gelişmiş ve ... -
Yeni Bir Yaşam Biçimi: Artırılmış Gerçeklik (AG)
(ÜSKÜDAR ÜNİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ AKADEMİK DERGİSİ, 2018-08-01)Developments/changes in the field of technology directly or indirectly affect human life. The rapidly developing/changing software and hardware in the field of communication technology is not only determining people’s ways ... -
Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanımı Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma: KTO Karatay Üniversitesi Facebook Örneği
(Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 2018-08-17)Günümüz insanı iletişimle iç içe yaşamaktadır. Kitle iletişim araçları hayatımızın vazgeçilmezleri arasına girmiştir. 1990'lı yılların ilk yarısında sıradan kullanıcıların hayatına giren internet, kullanıcılarına sanal bir ... -
Gençlerin Gösteriş Tüketimi Eğilimleri Üzerine Bir Alan Araştırması: Konya Örneği
(Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi, 2018-09-02)Tüketici harcamalarının ve toplumların ekonomik gücünün artmasıyla birlikte, bu gelişmelerin tüketici kültürü üzerindeki etkilerini incelemek giderek önem kazanmaktadır. Bireylerin toplum içindeki statüleri, tükettikleri ... -
Türk Basınında Avrasya: Türkmenistan, Özbekistan, Kırgızistan
(Çizgi Kitabevi, 2018-10)Avrasya bölgesi gerek enerji ve gerekse etnik yakınlıktan dolayı Türkiye için önem arz etmektedir. Türkiye olarak bu ülkelerle siyasi, ekonomik, kültürel, eğitim vb. etkinliklerde sık sık bir araya gelinmektedir. Bu bölgede ... -
Sanayide Marka Ve Marka İmajının Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi: Otomotiv Sektörü Üzerine Bir Araştırma
(Karatay Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2019)Bu çalışmanın amacı otomobil marka ve marka imajının tüketicilerin satın alma davranışları üzerine etkisini incelemektir. Bu araştırma sonunda elde edilen bilgilerin otomotiv sanayi derneğinin üyeleri arasında yapacağı ... -
Azerbaijan Country Image in Context of International Public Relation: Newspaper Websites
(Peter Lang GmbH, 2019)Nowadays the image is everything. People, ideas, products, cities and politicians and countries always use images. With the increase of communication in recent years, the images of the countries have started to change ... -
Uluslararası Halkla İlişkiler Bağlamında Uluslararası Halkla İlişkiler Ajanslarının Hizmet Alanları
(Karatay Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2019-03)Bu çalışmanın amacı, uluslararası halkla ilişkiler ajanslarının yapmış oldukları uluslararası halkla ilişkiler faaliyetlerini incelemek ve değerlendirmektir. Uluslararası halkla ilişkiler ajanslarını inceleyen az sayıda ... -
Kazakhstan Country Image On The Websites Of Turkish Newspapers
(Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi, 2019-03)The aim of this study was to examine the representation of Kazakhstan in the internet websites of Turkish newspapers. The study sample comprises the websites of Turkey's top four newspapers in terms of sales. The news ... -
Sosyal Medyada Kurumsal İtibar: Üniversitelere Dönük Bir Değerlendirme
(Güven Plus Grup Danışmanlık, 2020-01-10)Kurumsal itibar şirketler için olduğu kadar üniversiteler için de olmazsa olmaz kavramlardan bir tanesidir. Kurumsal itibarı yüksek olan üniversiteler geleceğe güvenle bakarken aynı zamanda daha nitelikli akademik ve idari ...