Dspace@KTO Karatay
    • Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • YUKSEKOKULLAR
  • Sağlık Bilimleri Yüksekokulu
  • Beslenme ve Diyetetik
  • Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar
  • Öğe Göster
  •   DSpace Ana Sayfası
  • YUKSEKOKULLAR
  • Sağlık Bilimleri Yüksekokulu
  • Beslenme ve Diyetetik
  • Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARINA MATEMATİK EĞİTİMİ İÇERİKLİ BESLENME EĞİTİMİ VERİLMESİNİN YETERLİ VE DENGELİ BESLENME BİLGİSİNE ETKİSİ

  • BibTex
  • EndNote (RIS)
Loading
AdBoyutAçıklama
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARINA MATEMATİK EĞİTİMİ İÇERİKLİ BESLENME EĞİTİMİ VERİLMESİNİN YETERLİ VE DENGELİ BESLENME BİLGİSİNE ETKİSİ.docx12.77Kb
Thumbnail
Tarih
2018-04-28
URI
https://hdl.handle.net/20.500.12498/420
Metadata
Tüm öğe kaydını göster
Özet
Okul öncesi dönem bireyin fiziksel ve mental olarak geliştiği ve etkilerinin ilerleyen her yaşta hissedilebileceği bir dönemdir. Bu yaşlarda kazandırılacak olan yeterli ve dengeli beslenme bilgisi çocuğun tüm yaşamında büyük önem arz etmekte ve ilerleyen yaşantısındaki beslenme tercihlerini şekillendirmektedir. Bu çalışmanın amacı; okul öncesi eğitimi almakta olan altı yaş grubu çocuklara verilen matematik destekli beslenme eğitiminin dengeli ve yeterli beslenme bilgisine olan etkisini saptamakttır. Bu kapsamda okuma - yazma, oyun, hareket ve Türkçe dil etkinliklerinden faydalanılarak ve çocukların yaş gruplarına göre günlük alması gereken kalori miktarları baz alınarak çeşitli etkinlikler yapılmıştır. İstanbul ilinde bulunan bağımsız bir anaokulunda dokuz kız ve dokuz erkek öğrenciyle deneysel deneme modeli kullanılarak yürütülen bu çalışmada, bağımlı örneklem t- testi ile aynı grup üzerine farklı zamanlarda yapılan ön test ve son test ölçümleri ‘Statistical Package fort he Social Sciences’(SPSS) programı kullanılarak karşılaştırılmıştır. Çalışma için verilen eğitim sonunda, öğrenme açısından kız ve erkek çocuklar arasında istatistiki olarak anlamlı bir fark bulunamamış olup, uygulanan etkinliklerle öğrencilerin yeterli ve dengeli beslenme bilgi düzeylerini arttırabilecekleri sonucuna varılmıştır....  Daha fazla  Daha az
Anahtar Kelime
Okul öncesi eğitim, beslenme eğitimi, matematik eğitimi, yeterli ve dengeli beslenme
Öğe Türü
Presentation
Collections
  • Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar [46]

- KTO Karatay Kutuphanesi
- KTO Karatay Universitesi
- İletişim / Geri Bildirim
DSpace software
Gemini
 

 


sherpa/romeo

Göz at

Bölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre göreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre göre

Hesabım

GirişKayıt

İstatistikler

Kullanım İstatistiklerini GösterView Google Analytics Statistics

- KTO Karatay Kutuphanesi
- KTO Karatay Universitesi
- İletişim / Geri Bildirim
DSpace software
Gemini