Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 3 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Erişime Açık

Ebeveyn Tutumlarının 7-12 Yaş Özel Yetenekli Çocukların Sosyal Becerilerine Etkisi Ve Çocukların Mizah Becerilerinin Aracı Rolü

KAYA, Şerife

Bu araştırmada; ebeveyn tutumlarının 7-12 yaş özel yetenekli çocukların sosyal becerilerine etkisi bu süreçte çocukların mizah becerilerinin aracı rolü incelenmiştir. Nicel araştırma yöntemi olan ilişkisel tarama modeli kullanılmıştır. Bilim ve Sanat Merkezlerinde öğrenim gören özel yetenekli ve/veya üstün zekâ tanısı almış olan çocuklarla çalışılmıştır. Verilerin elde edilmesi için Kişisel Bilgi Formu, Anne Baba Tutum Ölçeği, Sosyal Beceri Ölçeği ve Okul Çocukları İçin Çok Boyutlu Mizah Ölçeği kullanılmıştır. Araştırma değişkenlerine ilişkin değerler normallik değerleri için çarpıklık ve bası ...Daha fazlası

Erişime Açık

Ebeveyn Tutumları ve Ustün Yetenekli Cocukların Mizah Becerileri

YILMAZ, Nurcan

All children have different characteristics in the areas of cognitive, language, social, emotional, moral, sexual and psychomotor development. Children are defined as gifted or gifted if they show superior potential compared to their other peers. Families play a critical role in supporting talent development. If there is a gifted or gifted child, parents need guidance and support. Gifted children need to be recognized from an early age. Thus, education can be given to develop their potential. Therefore, educational and developmental support that minimizes the problems experienced by these chil ...Daha fazlası

Erişime Açık

Akran Zorbalığının Çocuk Gelişimi Üzerindeki Etkileri

ERDOĞAN, Şeyda Nur

Although many studies have been conducted on peer bullying from the past to the present, it is still considered as a current research topic today. Peer bullying is defined as the victimization of a person who is perceived as weaker than himself by engaging in behaviors that will disturb him. Although there is no specific age group in peer bullying, it can be seen from early childhood to adulthood. Although it is seen in different ways in every age group, it is seen that the damage to the victim is the same. The psychological and social development of the bullied person is negatively affected. ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms