Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 4 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Dr. Öğr. Üyesi Hasan GedikKTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/SİGORTACILIK VE SOSYAL GÜVENLİK BÖLÜMÜ/SİGORTACILIK VE SOSYAL GÜVENLİK PR. (TAM BURSLU)/
Erişime Açık

Sosyal Medya Kullanımı, Sosyal Medya Karşılaştırma ve Sosyal Medya Takibi Materyalizm ile İlişkili midir? SOR Teorisi Çerçevesinden Bir Keşif

GEDİK, Hasan

Nowadays, social media is increasingly used in the field of consumption as in many areas, and problematic social media use affects consumers' materialistic and compulsive purchasing behaviours. This study aims to examine the relationships between consumers' social media use, social media monitoring, and social media comparison with materialism, its effects on compulsive buying, and the mediating role of materialism. In this study, the variables and relationships affecting consumers' social media, materialism, and compulsive purchasing behaviors were examined. Drawing on stimulus-organism-respo ...Daha fazlası

Erişime Açık

E- Pazaryerlerinde Algılanan Web Site Kalitesi, Güven ve Çevrimiçi Anlık Satın Alma Arasındaki İlişkiler

GEDİK, Hasan

Consumers' interest in e-marketplaces is increasing all over the world. This interest is evident from the increasing volume of online commerce. However, despite the importance of this development, there are limited studies on the factors affecting online impulse buying behavior. To fill this gap in research, the aim of the study is to develop a model that identifies the antecedents of online impulse buying behavior. Using stimulus-organism-response (SOR) theory, the aim of this study is to explore the role of service quality and trust on online impulse buying behavior in e-marketplaces. A tota ...Daha fazlası

Erişime Açık

E-Pazaryerleri ile E-İhracat İmkanı

GEDİK, Hasan

Teknolojik gelişmeler ve dijitalleşme hayatımın kolaylaştırırken. birçok ekonomik faaliyeti ve tüketim alışkanlıklarını da dönüştürür. E-pazaryerleri, yapı ve işleyişleri bakımından geleneksel pazarlardan birçok konuda farklılıklar göstermektedir. Internetin yaygınlaşmasıyla tüketicilerin internet üzerinden alışveriş yapmaları e-ticaretin büyümesini sağlamıştır. E-pazaryerleri de bu büyümede öne çıkan unsurlardan biri olmuştur.

Erişime Açık

Dijital Pazarlama Satış Kanalları

GEDİK, Hasan

İnternet mobil uygulamalar, sosyal medya ve diğer dijital iletişim teknolojileri, dünya genelinde milyarlarca insanın günlük yaşamın önemli bir parçası haline gelmektedir. Datareportal (Temmuz 2022) istatistiklerine göre dünyada 5,03 (%66,9) milyar insan aktif internet kullanıcısıdır ve 4,70 (%59,0) milyar insan aktif sosyal medya kullanmaktadır. E-perakende satışları dünya çapında 4,2 trilyon ABD dolarını bulmuştur (Statista. 2022). Dijital teknolojilerdeki bu gelişmeler, pazarlama şeklini değiştirmiş-, işletmeler ve markalar rekabet üstünlüğü sağlamak, maliyetleri düşürmek ve uluslararası pa ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms