Sanayi Kuruluşlarında Online İtibar Yönetimi: Covid-19 Döneminde Sosyal Medyaya Dönük Bir Çalışma

Sanayi Kuruluşlarında itibar konusu ve kuramları literatür olarak verilmiştir. Ardından 22 şirket üzerinde ve dört sosyal medya ağında yer alan paylaşımlara analiz edilmiştir.

Erişime Açık
Görüntülenme
5
22.03.2024 tarihinden bu yana
İndirme
1
22.03.2024 tarihinden bu yana
Son Erişim Tarihi
17 Nisan 2024 13:58
Google Kontrol
Tıklayınız
Tam Metin
Tam Metin İndirmek için tıklayın Ön izleme
Detaylı Görünüm
Eser Adı
(dc.title)
Sanayi Kuruluşlarında Online İtibar Yönetimi: Covid-19 Döneminde Sosyal Medyaya Dönük Bir Çalışma
Yayın Türü
(dc.type)
Kitap
Yazar/lar
(dc.contributor.author)
BÜYÜKDOĞAN, Birol
Atıf Dizini
(dc.source.database)
Diğer
Konu Başlıkları
(dc.subject)
Online İtibar
Konu Başlıkları
(dc.subject)
Sosyal Medya
Konu Başlıkları
(dc.subject)
Kurumsal İletişim
Yayıncı
(dc.publisher)
Nobel Akademik Yayıncılık
Yayın Tarihi
(dc.date.issued)
2021
Kayıt Giriş Tarihi
(dc.date.accessioned)
2022-04-12T08:03:17Z
Açık Erişim tarihi
(dc.date.available)
2022-04-12T08:03:17Z
ISSN
(dc.identifier.issn)
978-605-70792-8-2
Özet
(dc.description.abstract)
Sanayi Kuruluşlarında itibar konusu ve kuramları literatür olarak verilmiştir. Ardından 22 şirket üzerinde ve dört sosyal medya ağında yer alan paylaşımlara analiz edilmiştir.
Yayın Dili
(dc.language.iso)
tr
Tek Biçim Adres
(dc.identifier.uri)
http://hdl.handle.net/20.500.12498/5397
Analizler
Yayın Görüntülenme
Yayın Görüntülenme
Erişilen ülkeler
Erişilen şehirler
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.
Tamam

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms