Dspace@KTO Karatay
    • Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   Dspace@KTO Karatay
  • FAKÜLTELER
  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İşletme
  • Search
  •   Dspace@KTO Karatay
  • FAKÜLTELER
  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İşletme
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-7 of 7

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

ÇOCUKLAR, GENÇLER VE ERGENLERİN MATERYALİST EĞİLİMLERİNİN MOTİVASYONLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLAR 

Torlak, Ömer; AY, Ufuk (2014-06)
Anahtar kelimeler: materyalizm, sosyal kıyaslama, aile iletişimi, arkadaş iletişimi 1.Giriş Materyalizm genel anlamı ile tüketicinin dünya malına atfettiği önem olarak tanımlanabilir. Materyalizmin en üst seviyesinde, ...
Thumbnail

TÜRKİYE’DE KÂR AMAÇSIZ ÖRGÜTLERDE PAZARLAMA ÇALIŞMALARI (1999 – 2015): MERKEZ-ÇEVRE İLİŞKİSİ BAĞLAMINDA MEVCUT DURUM VE YÖNELİMLER 

Torlak, Ömer; Tiltay, Muhammet Ali; İşlek, Mahmut Sami; Ay, Ufuk (Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2017-06-14)
Bu çalışmada Türkçe literatürde kâr amaçsız örgütlerle ilgili yapılan çalışmaların bir değerlendirilmesi yapılmıştır. 1999 ile 2015 yılları arasında Türkçe literatürde kâr amaçsız örgütleri konu alan kitaplar, makaleler, ...
Thumbnail

Gıda İsrafı ile İlgili Literatürün Eleştirel Bir Değerlendirmesi 

Ay, Ufuk; Özmen, Müjdat (2019-05-04)
Bu araştırmanın amacı hane halkı düzeyinde gerçekleşen gıda israfı ile alakalı literatürün eleştirel bir değerlendirmesini yapmaktır. Bu amaçla akademik amaçlı yayın yapan hakemli dergilerde yayınlanan makaleler taranmış, ...
Thumbnail

Facebook’ta Bulunma Amacı ve Facebook Reklamlarına Duyulan İlgi Arasındaki İlişki 

TORLAK, Ömer; AY, Ufuk (2014-12-01)
Bu araştırmada Facebook’ta bulunma amaçları ile Facebook reklamlarına duyulan ilgi arasında bir ilişki olup olmadığı ölçülmüştür. Bu amaçla internet üzerinden 283 kişiye anket uygulanmıştır. Araştırmanın bulguları Facebook’ta ...
Thumbnail

Çevreci Tüketim Davranışlarının Değer-İnanç-Norm Kuramı Temelinde İncelenmesi 

Ay, Ufuk (TÜKETİCİ VE TÜKETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ BETA YAYINCILIK, 2017-06)
Bu araştırmanın amacı çevreci tüketim davranışlarını Değer İnanç Norm kuramı temelinde açıklamaktır. Konu ile ilgili pek çok uluslararası yayın yapılmış olmasına rağmen yerli literatürde çevreci tüketim davranışını ...
Thumbnail

Ritual as assemblage: feast of sacrifice experiences of Turkish consumers 

Torlak, Ömer; Özmen, Müjdat; Tiltay, Muhammet Ali; İşlek, Mahmut Sami; Ay, Ufuk (Emerald Publishing Limited, 2019-06-10)
Purpose The purpose of this paper is to theorize and empirically investigate the formation of consumer’s consumption ritual experiences and discourses associated with Feast of Sacrifice. Design/methodology/approach The ...
Thumbnail

Ritüele Katılımdaki Rollere Göre Tüketici Tipolojileri 

Torlak, Ömer; Özmen, Müjdat; İşlek, Sami; AY, Ufuk; Tiltay, Muhammet Ali (2018-06-29)
Giriş ve Çalışmanın Amacı Ritüeller tüketicinin katılım durumuna göre farklı tipolojilerin oluşmasına imkân veren ve tüketim eylemleri içerisinde önemli yeri olan sosyal olgulardır. Ritüellerin kutsal ve seküler olmak ...

- KTO Karatay Kutuphanesi
- KTO Karatay Universitesi
- Contact Us / Send Feedback
DSpace software
Gemini
 

 

Browse

Communities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy TypeThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Type

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAy, Ufuk (4)Torlak, Ömer (4)AY, Ufuk (3)Tiltay, Muhammet Ali (3)Özmen, Müjdat (3)İşlek, Mahmut Sami (2)İşlek, Sami (1)TORLAK, Ömer (1)Subject
SOCIAL SCIENCES (7)
... View MoreDate Issued2014 (2)2017 (2)2019 (2)2018 (1)Has File(s)
Yes (7)

- KTO Karatay Kutuphanesi
- KTO Karatay Universitesi
- Contact Us / Send Feedback
DSpace software
Gemini