Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 3 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Erişime Açık

Sosyoekonomik Ve Finansal Faktörlerin Sigorta Talebi Üzerindeki Etkisi

YAZICIOĞLU, İsabet Ebru

Bu tez çalışmasında, OECD üyesi ülkelerde 2011–2020 yılları arasında sigorta talebi ile sosyoekonomik ve finansal faktörler arasındaki ilişki incelenmiştir. Bağımlı değişkenin sigorta brüt prim miktarı olduğu çalışmada, bağımsız değişkenler makroekonomik, finansal ve sosyal faktörler olmak üzere üç grup altında toplanmıştır. Panel analiz sonuçları, bütün bağımsız değişkenlerin ve sabit parametrenin bağımlı değişken ile anlamlı olduğunu ortaya koymuştur. Ampirik sonuçlar doğrultusunda OECD ülkelerinde gelir, kamu harcamaları, emeklilik harcamaları, finansal gelişme, sigorta pazar payı, eğitim d ...Daha fazlası

Erişime Açık

Uzmanlaşmış İhracat Pazarlaması Yeteneklerinin İhracat Performansına Etkisinde Dijital Pazarlamanın Rolü

ÜZÜMCÜOĞLU, Mine

Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler (KOBİ'ler) Türkiye ekonomisinde merkezi bir role sahiptir. Dijital pazarlama yeteneklerinin, özellikle gelişmekte olan ülkelerdeki KOBİ’lerin pazar performansı üzerindeki etkisine dair ampirik kanıtlar yetersiz kalmaktadır. İşletmelerin sahip oldukları kaynaklar ve yetenekler, rekabet avantajı elde etmek ve küresel pazarlarda daha etkili sonuçlar elde etmek için son derece önemli görülmektedir. Bu araştırmanın amacı, uzmanlaşmış ihracat pazarlaması yeteneklerinin ne derece kullanıldığını ve bu yeteneklerin ihracat performansını nasıl değiştirdiğini belirlemekti ...Daha fazlası

Erişime Açık

Elektronik Ticarette Çevrim İçi Mağaza Atmosferi, Algılanan Etkileşim, Akış Deneyimi ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Uyarıcı-Organizma-Tepki (S-O-R) Paradigması Çerçevesinde Bir Araştırma

GÜLEÇ, Utku Tevfik

E-ticarete yönelik yükselen trend, dünya genelinde artan e-ticaret hacminden anlaşılmaktadır. Bu noktada tüketicilerin satın alma niyetini etkileyen faktörlerin bilinmesi önem kazanmaktadır. Bu araştırmada Uyarıcı-Organizma-Tepki (S-O-R) teorisi kullanılarak satın alma niyeti üzerinde çevrim içi mağaza atmosferi, algılanan etkileşim ve akış deneyiminin rolü belirlenmeye çalışılmaktadır. Bu amaç çerçevesinde daha önce e-ticaret web sitelerinden alışveriş yapmış 437 tüketiciden çevrim içi anket aracılığıyla ampirik veriler toplanmıştır. Araştırma modelinde sunulan ilişkileri doğrulamak için kısm ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms