Dspace@KTO Karatay
    • Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
View Item 
  •   Dspace@KTO Karatay
  • YÜKSEKOKULLAR
  • Sağlık Bilimleri Yüksekokulu
  • Çocuk Gelişimi
  • Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar
  • View Item
  •   Dspace@KTO Karatay
  • YÜKSEKOKULLAR
  • Sağlık Bilimleri Yüksekokulu
  • Çocuk Gelişimi
  • Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ebeveynlerin Çocuklarına Etkileşimli Kitap Okuma Müdahalesinin Ebeveynlerin Kitap Okuma İnançları İle Çocukların İletişim Becerileri ve Kitap Okuma Davranışları Üzerine Etkisinin İncelenmesi

BÜYÜKKAYMAZ, Merve; KÖYCEKAŞ, Ayçin; ARIKAN, Amine Nur; ATEŞPOLAT, YAHYA; YILDIZ BIÇAKÇI, Müdriye
  • BibTex
  • EndNote (RIS)
Loading
NameSizeDescription
Ebeveynlerin Çocuklarına Etkileşimli Kitap Okuma Müdahalesinin.pdf408.5Kb
Thumbnail
Date
2022-10
URI
http://hdl.handle.net/20.500.12498/5718
Metadata
Show full item record
Abstract
Etkileşimli kitap okuma, okul öncesi dönemde yetişkinlerin çocuklarla diyalog halinde kitap okumalarını sağlayan, çocukların tüm gelişim alanlarına katkısı olan bir yöntem olarak alanyazına girmiş bir okuma tekniğidir. Etkileşimli kitap okuma, özellikle çocukların dil ve okuma davranışının gelişimini desteklemektedir. Ebeveyn temelli etkileşimli kitap okuma müdahale programı çocuklarda gelişimsel alanlarda, okuma alışkanlıklarında büyük farklar oluşturduğu bilinmektedir. Bu çalışmada, etkileeşimli kitap okuma müdahale programının ebeveynlerin kitap okuma inançları, çocukların iletişim becerileri ve kitap okuma davranışları üzerine etkisinin incelenmesi amaçlanmıştır....  Show more  Show less
Keyword
Etkileşimli kitap okuma, Okuma davranışı, Çocuk iletişimi, Okuma inançları, Müdahale
Item type
Konferans Bildirisi
Collections
  • Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar [18]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • 6. ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Kitap Okuma Alışkanlıklarının Duygu Düzenleme Becerilerine Etkisi 

    SAVRAN, Elif (KTO Karatay Üniversitesi, 2022-06)
    6.ve 7. sınıf öğrencilerinin kitap okuma alışkanlıklarının duygu düzenleme becerilerine etkisinin incelendiği bu çalışmada ilişkisel tarama modeli kullanılmıştır. 2020-2021 yılında Karaman il merkezinde eğitim gören 370 ...
  • Ailede Okuma Kültürü Yeterliliği ve Bilişsel Duygu Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişkinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi 

    UYAR, Gülcan (KTO Karatay Üniversitesi, 2022-05)
    Bu çalışmanın amacı, ebeveynlerin bilişsel-duygu becerileri ile ailelerinin okuma kültürü yeterliliği arasındaki ilişkiyi incelemektir. Araştırmada okuma kültürü ile ilgili kavramlar tanımlanmış ve okuma kültürünü edinme ...
  • Üniversite Öğrencilerinin Besin Etiketi Okuma Ve Helal Gıda İle İlgili Bilgi Düzeylerinin Saptanması 

    KESER, Muteber Gizem; ÜNÜSAN, Nurhan; ERDOĞAN, Pınar (2017)
    Günümüzde gıda sanayisinin gelişmesiyle, bireyler içeriklerini tam olarak bilmedikleri besinleri tüketmektedirler. Çalışmanın amacı; Konya ilinde bulunan bir üniversitedeki öğrencilerin besin etiketi okuma ve helal gıda ...

- KTO Karatay Kutuphanesi
- KTO Karatay Universitesi
- Contact Us / Send Feedback
DSpace software
Gemini
 

 


sherpa/romeo

Browse

Communities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy TypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Type

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage StatisticsView Google Analytics Statistics

- KTO Karatay Kutuphanesi
- KTO Karatay Universitesi
- Contact Us / Send Feedback
DSpace software
Gemini